جشن کوچولو!!
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



جشن کوچولو!!

بازدید : 730

اینم شرینی که قرار شد قهوه شو تو بیاری .........i/icons/62.gif

 

i/icons/6.gif

چه کیفی میده قهوه و کیک خوردن با اجی بزرگه !!!شکلک

 

دوستت دارم اجوووووووشکلک

i/icons/5.gif


نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت18:01---6 فروردين 1394

اجی گلم این درسته همه چیزو خوردی عکسشو گذاشتی خیلی نامردی



zhila
ساعت19:32---4 فروردين 1394
aliiiiii boooood
پاسخ:مرسی نفسی


sahel(دلنما)
ساعت14:21---3 فروردين 1394
سلام اجی گلم؛به به عجب وبلاگی داری من از این نوشیدنی ها که گذاشتی میخواااااااااااام
پاسخ:سلام ساحل جونم میخرررررم برات جیگرم :دی


♥...گل پسر...♥
ساعت13:57---27 اسفند 1393
ههه! ایگوم که مطب دختر محدثه ایچونه؟؟:)

مرسی عزیزم شیرینی دکتراتو بخورم
پاسخ:حالا بگو فوق لیسانس ههههههه....لری حرف میزنی برام! من که نفهمیدم چی شد هههه...مرسی داداش جان


هانیه
ساعت17:48---25 اسفند 1393
ای بابا
پاسخ:من میکشمت جیگرو


هانیه
ساعت13:11---22 اسفند 1393

اینم کادوی من ..دست خالی که نمیشه بلاخره
http://s110.uploadyar.com/s110/Leila-Forouhar-Kheili-Dou set-Daram-128-.mp3
تقدیم به تو
پاسخ:ابجی فک کنم لینکش خراب شده نشون نمیده برام :(


هانیه
ساعت12:56---22 اسفند 1393
وااای خدااااا
اخه چرا منو تو این موقعیت قرار میدین........بابا من خیلی شیکموام

من از اینا میخوااام که عکسشو گذاشتی

پاسخ:از اینا که واسه داداشم گذاشتم؟؟؟؟ میخای بکشمت ؟؟؟؟ چش داری به مال مردم ....به همون چیزی که هست قانع باش خخخخخ


هانیه
ساعت21:57---21 اسفند 1393
سلااااام گلم ...مهربونم
اوووه خیلی سورپرایز شدم
شیطووون
بغلللل محکم و طولانی
ایشالا بزودی درخدمتت باشیم قول میدم قهوتو خوب درارم
ب افتخار خودت


پاسخ:سلام ابجی جونم مرسی گل نازم ایشالله توهم زودی خوب شه اون دندونت هههه...بووووووووووووووووس بغغغغغغغغغغل ...خیلی دوستت دارم


رسول
ساعت2:47---20 اسفند 1393
سیلام !
بح بح عجب جشنی شده هرچند دیدن موفقیت شما برای هممون بزرگترین دلیل و بهونه خوشی و افتخار هست، جشن فقط وسیله ست

آخر سال هم که هست پس میشه آرزو و دعا رو باهم ادغام کرد، نه ؟! (از بس تنبلیم نمیتونیم خیلی انرژی صرف کنیم )

سال 93 که داره تمام میشه که به طور قطع برای همه بد بوده (گرونی و یارانه ) امیدوارم که سال 94 بهترین سال زندگیت باشه و طبعیت از اون سال بعدی هم دست کمی ازش نداشته باشن، میدونی که، سال جدید سال بز هست، بز هم زبون نفهم هست، چنان بهت گیر میده که غرق در خوشی بشی

میدونم برای این مدرک و هدفت خیلی تلاش کردی، خیلی هم درد کشیدی، شکست خوردی ولی ناامید نشدی، تنها شدی و ناتوان نشدی ...
به تبریک میگم آبجی خانم و امیدوارم که در تمام مراحل زندگیت هم به لطف و عنایت خدای مهربونی ها و زیر سایه بلند خانواده عزیزت، پله های موفقیت رو 4تا 4تا باهم طی کنی و به اوج برسی، جایی که به اسم توست ...
پاسخ:سلام داداش گلم زحمت کشیدی صفا اوردی ..ممنونم که اومدی .........مرسی منم از ته دلم ارزو میکنم بهترین روزای عمرتو که توی این سال جدید شروع بشه به اتفاق افتادن ....دلنمای بهتر ...زندگیه بهتر... مقاطع بالاتر...هرچیزی از بهترینش رو برات ارزو میکنم رسول جان :)...ممنونم ازت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج