عاقبت
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



عاقبت

بازدید : 2074

 

 

من تصــــــويــــــري ندارم در نگـــــــــاه هيچ كس

 

خوب شــــد هرگـــــز نبــــودم تكيه گـــــاه هيـــــچ كس

 

كاش فنجـــــاني نســــازد كوزه گــــــــر از خــــــاك من

 

تا نيـــــوفتد بر دلـــــم فـــــال سيــــــاه هيچ كس

 

بهترين تقـــــدير گلهــــــا چيـــــدن و پژمـــــردن است

 

سعـــــي كن هرگــــز نباشـــي دلبـــخواه هيچ كس!

 

 

مسئله حل شد ممنونم که برام دعا کردینلبخند

 



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت16:19---13 شهريور 1392
چقد کامنت داری ها



بازم بهم سر بزن

اپ های این دفه ات

هم خوب بود جز ناخن ها

منتظرت هستم

فعلابای


پاسخ:اره داش واسه خاطر ناخن ها مورد انتقاد قرار گرفتم ملت حالشون بهم خورد


میلاد
ساعت0:29---13 شهريور 1392
از هیچی مثل قلیون عصبانیم نمیکنه در حد انفجار ازش بدم میاد ولی چون تو گفتی فشا رو پاک میکنم
پاسخ:چیکار دارم داداش اشکالی نداره!


نامی
ساعت21:53---11 شهريور 1392

پاسخ:خیلی خب گلم گریه نکن.


mahdie khanoom
ساعت16:41---11 شهريور 1392
شمردن ستاره ها سخت نیست .





اگر تو بگویی . . .





به اندازه ی ستاره ها دوستم داری !
پاسخ:دمت گرم


بی توهرگزباتوبابام نمیذاره
ساعت16:06---11 شهريور 1392
چرااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:چرااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا وب خوشکلتو حذفیدی آخه؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!


شیدا
ساعت15:52---11 شهريور 1392
خداروشکر ک حل شد

raha
ساعت3:01---11 شهريور 1392
سلامی اجی من اومدم.....
پاسخ:سلام گلم خوش اومدی


raha
ساعت3:00---11 شهريور 1392


دستت را بیاور





مردانه و زنانه اش را بی خیال





دست بدهیم به رسم کودکی





قرار است هوای هم را / بی اجازه داشته باشیم ...!
پاسخ:باشه جیگر دستتو بده


ღ♥ღ یگانه ღ♥ღ
ساعت19:05---10 شهريور 1392
لحظه هایی هست که وقتی سخت دلگیری دردت را در سینه ات فرو می ریزی تا آشکار نگردد



لحظه هایی هست که وقتی اشک در چشمانت حلقه زده، بغض می کنی اما پشت لبخندی ساده پنهان خواهی کرد



لحظه هایی هست که وقتی دلت خیلی گرفته و می خواهی درد دلت را فریاد بزنی از سنگینی بغضت نمی توانی



لحظه هایی هست که سخت، خسته می شوی از دست کسانی که حرف هایت را نمی فهمند و باز چیزی نمی گویی



لحظه هایی هست که وقتی از تنهایی زمین گیر می شوی، سرت را به دیوار تنهاییت می گذاری و باز هیچ نمی گویی



لحظه هایی هست که دلت می خواهد فریاد زنی و خالی شوی از هر چه درد، ولی باز نمی توانی...



و



لحظه ایی که سخت تر از تمام لحظه هاست. لحظه ای که عادت می کنی به هر چه درد و چه سخت لحظه ایست..




پاسخ:حس سرزنش دارم


مسعود
ساعت17:57---10 شهريور 1392
سلام ابجی گلم

کدوم مشکل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ:هیچی داداش دیر رسیدی حل شد


یاسی
ساعت16:10---10 شهريور 1392
اینجا سرزمین واژه های وارونه است:



جایی که گنج, جنگ می شود



درمان, نامرد می شود



قهقه , هق هق می شود



اما دزد همان دزد است



...درد همان درد



و گرگ همان گرگ...



ولی میشه از اونورم خوند تا به این دنیا امیدوار شیم،



خلاصه باید مثبت نگر باشیم!!!!
پاسخ:سعی برهمینه عزیزم!


امیر
ساعت15:59---10 شهريور 1392
خب خداروشکر...

وقتی فهمیدم ناراحت شدی خیلی ناراحت شدم...

اما الان...

http://www.parsmen.loxblog.com
پاسخ:مرسی داداش به لطف شما و بچه ها ودلداریهاتون خوب خوبم


مینا
ساعت14:35---10 شهريور 1392
تو شیرازی هستی ؟
پاسخ:این عامو که میگم واسه بوشهریام هست اهل خود بوشهر نیستم ولی خب اونجا درس میخونم شیرازی نه بوشهری ام!فدات


mahdie khanoom
ساعت13:49---10 شهريور 1392
نسلی هستیم که هرگز در آینده



نخواهیم گفت:



کجایی جوانی که یادش بخیر!!!



هیچ یاد خیری نداریم...
پاسخ:چقده نا امیدی واقعا تاسف برانگیزه


داداشی
ساعت11:18---10 شهريور 1392
بچه قشنگ من به این دلخوشم بیام اینجا کامنت بذارم واسه تو خرپشمک....بخدا ببندی ناتلاوو دیگه ن من ن توها...ببین چن نفر میخان بمونی...
پاسخ:نه دیگه داداشی نمیبندم اخه متقاضی زیاد بود چه کنم!!! دیگه مجبور بودم نبندم فقط به عشق برو بچ و توئه خر فالوده بیسئول...ههههههه


داداشی
ساعت11:14---10 شهريور 1392
محدثه اگه رفتی میام بندر چالت میکنم وسط دریا تا نفت شیا
پاسخ:نمیرم بابا...انگار موشو آتیش میزنن...خو ازکجا فهمیدی تو!!!!! دیوونه


ضدفتنه
ساعت10:49---10 شهريور 1392
خوشحالیم که به عرصه ی رقابت ها برگشتی چیز ببخشید به عرصه ی وب نویسی برگشتی شاد شدیم

کلا خبری ازت نیست

جوابمونم که نمیدی


پاسخ:اره کلا نیستم شاکی نشو داداش..... درگیرم دیگه بعله حوصله وبگردی هم ندارم البته گهگاهی میام ولی خو حوصله کامنت گذاشتنم ندارم


SHAHIN
ساعت9:55---10 شهريور 1392
سلام محدثه جان خدا رو شکر که مشکل حل شد .برات روزهای خوب وشاد و موفقیت آرزو میکنم.
پاسخ:ممنونم واقعا منم از همه ی شما نهایت سپاس و ارزوی سربلندی و سعادت رو دارم ممنون که کنارم هستید... واقعا ممنون


نفس هستی
ساعت1:43---10 شهريور 1392
یعنییییییییییی چی؟؟؟

پس آخه جراااا؟ ما تازه باهم دوست شده بودیم
پاسخ:شایدم موندم ناراحت نشین


شیدا
ساعت0:14---10 شهريور 1392
وااایی آبجی جوووونم اصلن باورم نمیشه



اصلن چرا یه دفعه اینجوری شد؟؟؟

کاش واقعیت نداشت و تو مثله همیشه میموندی پیشمون



یعنی دیگه هیچوقت برنمیگردی آبجی جووونم؟؟؟

آخه

اصلن نمیدونم بایدچی بگم

ولی بدون ک همه ی ماخیلییییی دوستت داریم وهرکمکی ک ازدستمون برمیاد برات انجام میدیم.

الهی فدات شم آبجی خووبم
پاسخ:قربونت برم الهی ناراحت نباش گلم نمیدونم بخدا شایدم موندم


مرد همیشه آبی
ساعت22:48---9 شهريور 1392
باشه دعا می کنم
پاسخ:ممنونم


مرد همیشه آبی
ساعت21:09---9 شهريور 1392
انقد کامن میذارم تا برگردی
پاسخ:دعا کن اون به زندگی برگرده منم برمیگرم


مرد همیشه آبی
ساعت21:08---9 شهريور 1392
من تورو به عنوان بهترین بازدید کننده ماه انتخاب کردم تورو خدا ضایعمون نکن دیگه
پاسخ:کاش میمردم


مرد همیشه آبی
ساعت21:05---9 شهريور 1392
آجی چی داری میگی؟؟؟؟

مشکلات همیشگی هستند آدم که نباید کم بیاره ... از تصمیمت صرف نظر کن و برگرد خواهش میکنم ... میتونی دل کسی رو که شکستیو باز بدست بیاری اگه ادامه ندی خیلی ناراحت میشم بیخیال شو باشه؟؟؟؟؟
پاسخ:مسبب این درد همین وب هس....تقصیر این وب بود چیکار کنم داداش چه کنم که مقصرم ...به الانش فک نمیکنم به قبلش فک میکنم به اون موقع همون اولش که مقصر خودم بودم ... أأأأه نمیتونم بگم


mastan
ساعت21:04---9 شهريور 1392
جالبه


پس هركسي دل كسي رو شكوند بايد بره "ديار باقي"...؟؟؟


پس معني عذر خواهي چي ميشه؟





اگر پاي دوست داشتن در ميانه پس بايد از غرورت بزني و ازش معذرت بخواي...


بامرگت هيچ چيز حل نميشه





بجاي احساسي بودن سعي كن منطقي باشي خواهر من...

پاسخ:میخام این وب رو ببندم بلکه تموم بشه دردام...با اینکه بنظر شاد میومدم دلم پره درد بود

خشته ام بخدا .... خدا دلمو بشکنه میدونم دارم تقاص پس میدم

بخدا من از اوناش نیستم که تا تقی به توقی خورد بگم دیگه نمیام و جمعش کنم مسبب بدبختب هام این وبه لعنتیه


هاد______________ی
ساعت20:48---9 شهريور 1392
سلام اچی خوبی؟؟؟

اجی میشه بدونیم جریان چیه؟؟؟؟

اجی از کجا میدونی دل اون کس رو شکوندی..؟؟؟؟

تو بگو من از دل اون کس در بیارم.....

ولی تو حق نداری این کارو بکنی....ووب رو تعطیل کنی

ابجی منتظرم هاااااا اسم اون کس رو بهم بگو.........منتظرتم هااا
پاسخ:سلام دلش شکسته چون میدونم از دلش درنمیاد چون مجبورم که....خدایا منو بکش بحث این چیزا نیس بحث بد بودنه منه بحث...بحث جونشه...


sherlock
ساعت19:21---9 شهريور 1392
cheraaaaa pas ?


پاسخ:اون دنیا


z.k
ساعت18:44---9 شهريور 1392
کجا اجی جونم؟
پاسخ:دیار باقی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج