مرگ
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



مرگ

بازدید : 1866

 

 

شرمنده که این عکسارو گذاشتم خودم از دیدنشون حالم بده.گریه


نظرات شما عزیزان:

SABA
ساعت5:30---17 مرداد 1392
خدا اون روزو نیـارهههههههههههههههههههههه:- ((:- ((
پاسخ:گریه نکن اجی اول واخرش میاره


z.k
ساعت0:50---16 مرداد 1392
خدا بیامرزتشون

کلا حالم گرفته شد
پاسخ:من که نابود شدم!


احمد
ساعت4:53---15 مرداد 1392
سلام گلی چگونه ای؟

بابا اینا که ترس نداره فقط قلب آدم تن تند میزنه دستاش میلرزه ههههههه

یه روز ما رو هم میشورن
پاسخ:خدانکنه دیوونه


sherlock
ساعت23:47---14 مرداد 1392
heeey ruzegar

Saman Azimi
ساعت21:39---14 مرداد 1392
به سلامتى اونيكه گريه هامو ديد و

رفت به دوست هاش تعريف كرد خنديد...
پاسخ:به گور باباش خندیده داداش گریه نکن


Saman Azimi
ساعت21:37---14 مرداد 1392
آهسته گفت خدانگهدارت و رفت،

آدمها چه راحت

مسئوليت خودشان را بخدا ميسپارند…

salam abjie golam.

mamnoon k sar zadi.. na in che harfiye?...

bebakhshid age in rooza kam miyam net.. dar haale amade kardan ahange jadidam hastam, ye khorde saram garme kaar hame, vagarna sai mikonam bishtar behet sar bezanam ajim , bazam mamnoon ...
پاسخ:میگم که درگیری برادر ههههه...فدات مرسی از لطفت


مـــرد همیــــــشه آبـــی
ساعت18:08---14 مرداد 1392
پاکــــــش کـــــــــــــن


پاسخ:نوشتم که نگاه نکن...من خودم داغون شدم از ترس گریه ام گرفت


lady
ساعت15:56---14 مرداد 1392
اعصابم به هم ریخت



درود...
پاسخ:خب نگاه نمیکردی...چقده شما کنجکاوید خودم بودم اصلا نگاه نمیکردم


شبنم
ساعت15:34---14 مرداد 1392


ليدي محدثه
ساعت12:35---14 مرداد 1392
اين عكسا مرگ رو جلوي چشاي آدم مياره



الان كه خودمو تصور كردم فهميدم چقدر حقير و پستم



اميدوارم خدا از سر تقصيراتمون بگذره



وقتي جسم بي جون پسرداييم رو كه تو كفن بود ديدم چنان جيغي كشيدم كه خدا عالمه



خدايا مرگمون رو مايه آرامش قرار بده و از سر تقصيراتمون بگذر





پاسخ:آمیـــــــــــــــــــــن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج