سرکار
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



سرکار

بازدید : 2010

سلام

من امروز توی یه خدمات کامپیوتری استخدام شدم همش به فکر کنکور و درس ودانشگاهمم... اخه ممکنه نتونم به درسم برسم البته کتاب هم باخودم میبرم ولی خب بازم نمیشه ی هوقت شلوغ میشه تازه توی خونه هم کلی ژست میگیرم که با من حرف نزنید من شاغلم...هههههههه

من اولین بارمه که یه جایی کار میکنم تصمیم دارم مثل یه خانم متشخص و متین رفتار کنم اخه خیلی جاها که بعضیخانما کار میکنن از خودشون خیلی بیخود میشن البته فقط بعضی از خانما....

اخه مردا و پسرایی هم که میان اینجا همشون لوس و بیخودن البته بیشترشون...

منم مثل برج زهرمار هرچی بیشتر نیششون دوباز میکنن بیشتر اخم میکنم خوشم میاد پوزه شونو به خاک میمالم صاحب خدماتی استاده نمیدونم چیه دانشگاه هم همینجا پیش خدماتیه...این دانشجوهای لوس میانم پدر مارو در میارن...

قورباغه.متحرک



نظرات شما عزیزان:

farzaneh
ساعت7:42---3 مرداد 1391
رفاقت به معنی احساس لحظه ایست که بدانی در اوج تنهایی کسی به تو فکر میکنه



ممنون عزیزم از اینکه بهم سر زدی باز هم بیا مهربانترین دوستم
تبریک میگم خانمی شاغل شدنت رو و از اینکه به جمع زنان شاغل پیوستی خوشحالم موفق باشی
راستی تا یادم نرفته ببینم شیطون نمیخوای شیرینی بدی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج