لبیک
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



لبیک

بازدید : 1911

 

♥حسین فریاد می زند:

 "هل من ناصر ینصرنی؟"

 و من درحالی که نمازم قضا شده است می گویم:

 لبیک یا ♥حسین! لبیک...

 ♥حسین نگاه می کند لبخندی می زند و به سمت دشمن تاخت می کند...

 و من باز می گویم:

 لبیک یا ♥حسین!

 ♥حسین شمشیر می خورد من سر پدرم داد می زنم و می گویم:

 لبیک یا ♥حسین!

 ♥حسین سنگ می خورد، من در مجلس غیبت می گویم:

 لبیک یا ♥حسین! لبیک...

 ♥حسین از اسب به زمین می افتد عرش به لرزه در می آید

و من در پس خنده های مستانه ام فریاد میزنم:

لبیک...

 ♥حسین رمق ندارد باز فریاد میزند:

 هل من ناصر ینصرنی؟

 من به دوستم دروغ میگویم و باز فریاد می زنم:

 لبیک...

 ♥حسین سینه اش سنگین شده است، کسی روی سینه است، ♥حسین به من نگاه می کند می گوید:

 تنهایم یاریم کن...

 من گناه می کنم و باز فریاد می زنم:

 لبیک...

 خورشید غروب کرده است...

 من لبخندی می زنم و می گویم:

 اللهم عجل لولیک الفرج...

♥حسین به مهدی نگاه می کند و می گوید:

 "مهدی من کسی را نداشتم که بگوید سرباز توئم، اگر کسی نبود یاریم کند، ادعا کننده ای هم نبود... تو از من مظلوم تری..."

 به چشمان مهدی خیره می شوم و می گویم:

 "دوستت دارم تنهایت نمی گذارم..."

 مهدی به محراب می رود و برای گناهان من طلب مغفرت می کند... مهدی تنهاست...

 ♥حسین تنهاست...

 کربلایی دیگر در راه است...

 



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت15:42---10 آذر 1392
سلام منم همین الان اپ کردم

وقت کردی ی سر بزن


پاسخ:کاش ادرس گذاشته بودی داش مسعود


داداش فراموش شدت
ساعت11:01---26 آبان 1392
بی معرفت
اصلا قشنگ نبود


داداش فراموش شده
ساعت11:54---25 آبان 1392
آجی این پست رو بذار توی سایتچه

sona
ساعت13:28---23 آبان 1392
خیلی قشنگ بود مرسی
پاسخ:فدات جیجر


هادی
ساعت20:43---22 آبان 1392
چه روز گار عچیبی.....


alireza
ساعت16:47---22 آبان 1392
قشنگ بود ممنون
پاسخ:خواهش گلم لطف داری؟


آرام
ساعت12:20---22 آبان 1392
نفس آدمو بند میاره
پاسخ:قربون نفس ات خواهر


صدیقه
ساعت10:54---22 آبان 1392
واقعا قشنگ بود خیلی

دوست
ساعت9:38---22 آبان 1392
.....
پاسخ:.....


دریــــــــــــــا
ساعت20:14---21 آبان 1392
واقعا زیبا گفتی خیلی دلم رو لرزوند
پاسخ:اره گلم...همینظوره


هانیه
ساعت18:56---21 آبان 1392
هعی زندگی.......

چه روزگاری شده......: -((
پاسخ:گلیه نتن اجی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج