گفتگو...
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



گفتگو...

بازدید : 1453

مرد تنها . خیانت 

"گفتگو"

 

من میگم بهم نگاه کن 

تو میگی که جون فدا کن

من میگم چشمات قشنگه

تو میگی دنیا دورنگه

من میگم چقدر تو ماهی 

تو میگی اول راهی 

من میگم بمون همیشه 

تو میگی ببین نمیشه 

من میگم خیلی غریبم 

تو میگی نده فریبم 

من میگم خوابتو دیدم

تو میگی دیگه بریدم 

من میگم هدف وصاله 

تو ولی میگی محاله

من میگم یه عمره سوختم

تو میگی قلبمو دوختم

من میگم چشماتو وا کن 

تو میگی منو رها کن 

من میگم خیلی دیوونه ام 

تو میگی آره میدونم 

من میگم دلم شکستست 

تو میگی خوب میشه خستست 

من میگم بشین کنارم 

تو میگی دوست ندارم 

من میگم بهم نظر کن

 تو ولی میگی سفرکن

 من میگم واسم دعا کن

تو میگی نذر رضا کن

من میگم قلبمو نشکن  

تو میگی من میشکنم من 

من میگم واست میمیرم 

تو میگی نمیپذیرم 

من میگم شدم فراموش 

تو میگی نرفتم از هوش 

من میگم که رفتم از یاد 

تو میگی نمرده فرهاد 

من میگم باز شدی حیرون 

تو میگی بیچاره مجنون 

من میگم ازم بریدی 

تو میپرسی ناامیدی 

من میگم واسم عزیزی 

تو میگی زبون میریزی 

من میگم تو خیلی نازی 

تو میگی غرق نیازی 

من میگم دلم رو بردی 

تو میگی به من سپردی؟ 

من میگم کردم تعجب! 

تو میگی دیگه بگو خب!؟ 

من میگم تنهایی سخته 

تو میگی این دست بخته 

من میگم دل تو رفته 

تو میگی هر روز هفته 

من میگم راه تو دوره 

تو میگی چاره عبوره 

من میگم میخوام بشم گم 

تو میگی حرفای مردم 

من میگم نگذری ساده 

تو میگی آدم زیاده 

من میگم دل به تو بستن؟! 

تو میگی اینقده هستن!

من میگم تنهام میزاری؟ 

تو میگی طاقت نداری 

من میگم خدا به همرات

تو میگی چه تلخه حرفات

من میگم اهل بهشتی

تو میگی چه سرنوشتی 

من میگم تو بی گناهی 

تو میگی چه اشتباهی 

من میگم که غرق دردم 

تو میگی میخوام بگردم 

من میگم چیزی میخواستی 

تو میگی تشنه ی راستی! 

من میگم برو کنارش 

تو میگی رفته پیش یارش 

من میگم باتو چیکار کرد؟ 

تو میگی کشت و فرار کرد 

من میگم چیزی گذاشته؟ 

تو میگی دو خط نوشته! 

من میگم بختش سیاهه 

تو میگی اون بی گناهه 

من میگم رفته که حالا؟! 

تو میگی مونده خیالا  

من میگم میاد یه روزی 

تو میگی داری میسوزی؟ 

من میگم رنگت چه زرده!

تو می پرسی برمیگرده؟

من میگم بیاد الهی 

تو میگی که خیلی ماهی 

من میگم ماهت سفر کرد 

تو میگی تو رو خبر کرد

من میگم هرکی با ماهش 

تو میگی بار گناهش 

من میگم تو بی وفایی 

تو میگی بریم یه جایی 

من میگم دلم اسیره 

تو میگی نه خیلی دیره 

من میگم خدا بزرگه 

تو میگی زندگی گرگه 

من میگم عاشق پرنده ست  

تو میگی معشوق برنده ست

من میگم خدانگهدار 

تو میگی تا چی بخواد یار

من میگم که تا قیامت

برو زیبا به سلامت...!



نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت10:09---20 تير 1391
سلام دوست عزیز ... لینک شدی ....(شماره 260 لینک دونی) شماره لینک و بخشی رو که تو اون لینک شدید رو داشته باشید اگه دفعات بعد سر زدید راحت بتونید لینکتون رو پیدا کنید . موفق باشی

mina
ساعت0:18---19 تير 1391
سلام گلم اين متن عالي بود واقعا لذت برم عزيزم مرسي بازم بيا پيشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج