خداجون دوست دارم
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



خداجون دوست دارم

بازدید : 745

 

خدایـــــــــــــا ...!

 

اگه یه روز فــراموش کردم خدای ِ بزرگـــــــــــــی دارم ...

 

تو فرامـــــــــــــوش نکــــن که بنـــــده کوچیکـــــــــــــی داری ...

 

با نوازشی و یا شاید تلنگری آرام وجودت را ، همراهیت را ، مهربانی و بزرگی ات را برایم یاداوری کن.....

 

 

خداجونم دوستت دارم.........



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت16:59---31 مرداد 1393
خدایا . . .
هیچوقت تنها نگذار دلی را که . . .
هیچکی
دردش
را نمی فهمد . . .

پاسخ:هعیییییی...خدا راست میگه منم باهاش موافقم


pj
ساعت3:29---31 مرداد 1393
خوب بود . مرسی .

شیما
ساعت19:19---29 مرداد 1393
عاااااالی
پاسخ:مرسی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج