ولینتاینتون مبارک....
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



من شیفته ی میزهای کوچک کافه ای هستم…

که بهانه نزدیک تر نشستن مان می شود…

و من…

روبه روی تو…

می توانم تمام شعر های نگفته دنیا را یک جا بگویم…

امروز روز سپاس گذاری از خداوند است

زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن

تا با تمام وجود به او بگوییم

عشق من روزت مبارک..



نظرات شما عزیزان:

ساعت16:26---9 فروردين 1392
آجی محدثه ممنونم برام نظر میزاری مرسی ! وای تو هم مثل من از نظرات تبلیغاتی خسته شدی؟ آخه میگم خودشون خسته نمیشن بعد پیشم خودم میگم بذاره انقدر بدن تا پدرشون در بیاد


پاسخ:اخه نت من همش ریپ میزنه ایناهم هر نطر تبلیغاتی رو ده بار میزارن اول که ادم ذوق میکنه که براش نطر گذاشتن بعد میبینه همش ایناست بعدم تابخام پاکشون کنم نتم قط شده دوباره نظراتمم نمیتونم بخونم خفه شدم از دستشون...


arni
ساعت16:11---29 اسفند 1391
خیلی شیرین زبونی خوشم اومد ازت حالا یه بوس بده بهم محدثه در ضمن اون عکس که اشکاش میریزه مال منه که خوشت اومده بود ازش
پاسخ:اولا آقایی که این کامنت رو برام گذاشتی من چه بوسی به شما بدم!!! خجالت بکش آقا برو عمه ات رو ببوس! همچین حسی بهم دست داد....خخخخ... والاااااا! دوما نظر لطفتونه ولی دیر پی بردی به شیرین زبونیم...‍! سوما کدوم عکس رو میگی؟؟؟ اونو که از وب داش آرمان با اجازه اش دزدیدمش...اونوقت چیش مال شما بود؟؟؟ می بشقید ولی من مقداری جیگ (گیج) شده ام! بیایید و مشخص کنید اینجا چخبره!!!! اصن من نمیفهمم این بلاگفایی ها چرا واسه ما لوکی ها کامنت میزارن! آخه برادر یا خواهر عزیز تو که میای کامنت میزاری ... خب وقتی بلاگفا آدرس لوکی هارو پشتیبانی نمیکنهٰ من چجوری پاسخ بدم کامنتت رو قربونت بششششم!


khatereh
ساعت22:57---26 اسفند 1391
یادمان باشد که دگر بار خطایی نکنیم گرچه در خویش شکستیم صدایی نکنیم



یادمان باشد که اگر خاطرمان تنها شد طلب عشق زهر بی سروپایی نکنیم



مهربانیی صفت بارز عشاق خداست یادمان باشد که ازین کار ابایی نکنیم




وب خیلی خوبی دارید خوشحال میشم لینکم کنید و به دیدنم بیاید


ramin
ساعت15:37---25 اسفند 1391
مشترک گرامی !

تاریخ شارژ ارادت ما به شما تا وقتی نفس باقی است اعتباردارد !

” همراه آخر “


تنهای شیطون
ساعت12:32---24 اسفند 1391
سیلوم عسیسم یه سیلوم شیطونی از تنهای شیطون
گلم امیدوار بیدم ایام عید به کامت بوشه جیگملم
اب دستته بذار زمین بدو بیا پیشم که یه جشن وداریم جشن وداریم جشن تفلده هااااااااااااااااااااااااااااا اا...
بدو بیا که کلی خوش وذگره
کادو و نظر یاااااااااااااادت نرررررررررررررره
تازشم4تا پست جدید جالب هم زیر پست تفلد داریم واسه همشون ازت نظر وخوامااااااااا پس اون انگشت قشنگتو خوب بکار وگیر گلم
عسیسم منتظرت بیدم جیگملم


ژیلا
ساعت14:04---22 اسفند 1391
سلام اجی جوونم خوبی قربونت برم
چخبرا جوجو دانشجو چی میکنی
منکه دانشگاه روفعلا دارم میخونم
ایشالابا داداش احسان میایم هردومون
نه هواسمم به گل پسرهست


♥...گل پســــر...♥
ساعت2:06---20 اسفند 1391


♥...گل پســــر...♥
ساعت2:07---14 اسفند 1391


parsa
ساعت0:23---13 اسفند 1391
برای ساختن کشتی آرزوهایت



هر چقدر هم که سخت باشد صبر کن .



چرا که قایق کاغذی رویاها



خیلی زود تر از آنچه فکر می کنی



زیر آب خواهد رفت


شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت22:55---8 اسفند 1391
باور کن خیلی این روزا سخت میگذرن...بخدا

☁.¸¸.•☂مریم☁
ساعت0:25---6 اسفند 1391
_____████ ____________

_____██████ ___________

____████████__________ ▌

___███____███_________ █

___██_______██__________▌

__███________█__________▌

__▌●█________█_________█

__███_______ █_________█

___██_______█________██

____________██_______██__▌

____█______██______███_ █

_____▌_____██_____████_█

__________███___█████_█_█

________███__██████__█_█

______███__████____██_█

_____███_█████_████_█

____████_██████_███_█__▌ا پـــــم ود بــــــــــــــــــدو بیا زود زود...

___████_█ █__███ _█__██_▌

__█████_████_▌_█_███_▌

_█████_██___██___██_█

_█████_███████_███__█__


هانیه
ساعت3:58---5 اسفند 1391
نیستین؟

nima
ساعت0:14---3 اسفند 1391
سلام عزیز خوبی؟؟

اومدم یه خبرم بدم..

دارم میرم اما نه باسه همیشه..


بیا وبم متوجه میشی

ممنونم



☁.¸¸.•☂مریم☁
ساعت10:21---2 اسفند 1391
حـقـیـقـتــ ـ ـ בارב !!!


کافــے سـتـ ـ ـ چــمـدان هــایــتـ ـ ـ را ببــنـــבے


تــا حــاضـر شــونـــב، هـمـﮧ


بـــرای ِ از یـــاב بــُـرבنــتــ ـ ـ ـ


آنـکـﮧ بــیشتـر בوستـتــ ـ ـ میــבارב ، زوבتــــر !!!


ژیلا
ساعت0:31---30 بهمن 1391
سلام محدثه صلاااااااااااااا خوووووووبی گلم چخبرااااا دانشجو راسی من شمارت پاک شد پیشم دوباره اس بده براااااااااام هان راستی من برگشششششششششتم

abolfazl
ساعت21:06---29 بهمن 1391
سلام ..... آبجی نامرد و بدقول ....
دیگه ما رو فراموش کردی ... بابا دمت گرم . قبلا یه سری یه احوال پرسی ای ... حالا بیلاخ هم به ما نمیدی ؟


زندگي هنوزم زيباست(غمكده سابق)
ساعت21:07---26 بهمن 1391
ولنتاين خوش گذشت؟


پاسخ:نه!


گل
ساعت17:36---26 بهمن 1391
سلام اجی محدثه گلی

خیت! با اجازت ولنتاین که دیروز بود نوش جونم هم شد! بازم مرسی به یادمون هستی!
پاسخ:بله؟؟؟به یاد شما؟؟؟گل کیه دیگه! آهان ... من امیدوار بودم کوفتت بشه داداشو...خخخخخ


سالی
ساعت13:48---26 بهمن 1391
ولنتاینت مباک
آجو چلا لینکم نکلدی پ


محدثه
ساعت12:58---26 بهمن 1391
ولنتاينت مبارك عزيزم
ممنون كه به وبم سر زدي


בפֿــتر بــבاפֿـــلاق
ساعت23:41---25 بهمن 1391
ولنتاین روز عشاق نیست !!!
روز تمام کسانی است که در زندگیمان هستند و دوستشان داریم !
ولنتاین مبــآرکــ !


+قربونت برم محدثه جون
ولنتاین تو هم مبارک


♥...گل پسر...♥
ساعت23:38---25 بهمن 1391
ولنتاین مبارک

مرجان
ساعت22:13---25 بهمن 1391
اجیییییییییی خوووووشملممممممم ولنتاینت مفااااااااااااااااارک.بوووس بوووس

nima
ساعت21:14---25 بهمن 1391
هـــرچقـــــدر بیشتــــــر میخــواهمــــت . . .

















دورتــــر میشــــوی . . بــرگــــرد ! . . .

















قــول میدهـــم دیگـــر دوســتت نــداشتــه باشــم!!!

ونتاین مبارک


KiMiYa
ساعت19:28---25 بهمن 1391
اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی ،


اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی ،


اگه ستاره بودی روشن ترین بودی


و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی .





ولنتاین مبارک


.:.:.* خانوم بلا *:.:.
ساعت17:37---25 بهمن 1391
قلبمو هدیه می دم بهت . مواظبش باش ... نه به خاطر اینکه قلبمه به خاطر اینکه تو توشی..........
فدات آجی ولنتاین تو هم مبارک.......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج