دل...خاطره
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



دل...خاطره

بازدید : 1551

عاشقانه 

چه شباهت عجیبی بین ماست!

من (دل شکسته ام)

وتو هم

دل (شکسته ای)....

 
من «خاطرت» را می خواستم؛

نه «خاطره ات» را ...!

 



نظرات شما عزیزان:

کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت14:49---29 شهريور 1391
محبت چشمه ایست از جنس نور، هم ارادت هم سلام از راه دور
فدای عزیزی که آتیش معرفتش، جنگل بی معرفتها رو خاکستر میکنه!

میدونی چرا معرفت ها کم شده تو دنیا؟ چون همش تو وجود تو جمع شده

من رشـته ی محـبـت تـو پاره میکـنـم / شـایـد گره خورَد، بـه تـو نـزدیکتر شوم


تنهای شیطون
ساعت15:36---28 شهريور 1391
سیلوم عسیسم
خیلی از وبت خوشم اومد خیلی باحاله
پیش منم بیا و اگه دوست داشتی با هم تبادل لینکم
اگه منو لینک کردی بهم خبر بده که بدونم گلم منتظرتماااااااااااااااا


احمد
ساعت2:05---27 شهريور 1391
سلام

قشنگ بود


داداش سعید
ساعت11:46---21 شهريور 1391
منم آپم
چرا منو یادت رفت؟


داداش سعید
ساعت14:01---20 شهريور 1391
سلام آجی
اولین نظرو من گذاشتم
عااااااااااااااااااااااااااا اااااااااالیه
دلم برای اون دوستم تنگ شده



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج