مهتاب
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



مهتاب

بازدید : 2505

 مهتاب 

کوچه عاشقی

 

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم

همه تن چشم شدم خیره بدنبال تو گشتم

شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم

شدم آن عاشق دیوانه که بودم

در نهان خانه ی جانم گل یاد تو درخشید

باغ صد خاطره خندید

عطر صدخاطره پیچید 

یادم آمد که شبی باهم از آن کوچه گذشتیم

 

پرگشودیم و در آن خلوت دلخواسته گشتیم

ساعتی برلب آن جوی نشستیم

همه از رازجهان ریخته درچشم سیاهت  

من همه محو تماشای نگاهت

آسمان صاف و شب آرام 

بخت خندان و زمان رام

خوشه ی ماه فروریخته در آب

شاخه ها دست برآورده به مهتاب 

شب و صحرا گل و سنگ

همه دل داده به آواز شباهنگ

یادم آید تو به من میگفتی:

از این عشق حذر کن

لحظه ای چند بر این آب نظر کن

آب آیینه ی عشق گذران است

تو که امروز نگاهت به نگاهی نگران است

باش فردا که دلت با دگران است

تا فراموش کنی چندی از این شهر سفر کن

با تو گفتم: حذر از عشق ندانم

سفر از پیش تو هرگز نتوانم، نتوانم

سفر ازپیش تو هرگز نتوانم‘ نتوانم 

روز اول که دلم به تمنای تو پرزد 

چون کبوتر لب بام تونشستم

توبه من سنگ زدی 

من نرمیدم نگسستم 

باز گفتم:

که تو صیادی و من آهوی دشتم

تابه دام تو در افتم همه جا گشتم و گشتم 

حذر از عشق ندانم‘نتوانم 

اشک در چشم تو لغزید

عاشقانه اشک

ماه به عشق تو خندید

یادم آید که دگر از تو جوابی نشنیدم

پای در دامن اندوه کشیدم

نگسستم نرمیدم..  

رفت در ظلمت غم   

آن شب و شبهای دگر هم 

نگرفتی دگر از عاشق آزرده خبرهم

نکنی دیگر از آن کوچه گذر هم

بی تو اما؛

به چه حالی من از آن کوچه گذشتم....

جدایی

 


"فریدون مشیری"

 حالا عکسارو که کپی کردی شعرو هم بخون بی نصیب نمونی!

نظرهم بده...

 

 


نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت17:58---18 آذر 1391
سلام بی عاطفه اومدیم وبت تیش قشنگ بی
پاسخ: عاطفه ی بگو قدمت ری تیلم خش اومی...


مستانه
ساعت13:53---26 آبان 1391
شما هم لینک شدی گلم

مستانه
ساعت10:24---25 آبان 1391
سلام گلم باتبادل لینک موافقین؟

نصیبه
ساعت10:05---25 آبان 1391
سلام .
آبجی جون این وااقعا عالی بود دستت درد نکنه.


ghazal khanum
ساعت23:38---24 آبان 1391
عالی بود خانومی...از پستت قشنگ تر اون نوشته ی زیرش بود خدایی خندیدم

ژیلا
ساعت16:18---24 آبان 1391
تو را من “تو” کردم

وگرنه “او” هم زیادت است

پس اینقدر برایم ،شما,شما نکن




پاسخ: منو ننه ام تو و شما و ایشان کرده اجو واسه من کلاس نذار...خخخخخخ


پرنسس
ساعت12:39---24 آبان 1391


بــــــهانه گـــــــــــیره زبـــــــــــــــان نفهم ...



دلـــــــــــــــــــــــم را مــــــــــــــــــــــــــــی گویم ... !!!



آخـــــــــــر تــــورا از کــــــــــجا برایش بـــــــــــــیاورم ... ؟؟؟



خیییییییلی اوجل بود آجی..

بیا اونطرفااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج