گناه
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



گناه

بازدید : 1827

 

شـــب هـــای دراز بـــي عبـــادت چـــه كنــــم؟

 

طبعــــم بــــه گنـــاه كـــرده عـــادت چـــه كنـــم؟

 

گــــوينــــد خــــدا گنــــاه را می بخشـــد

 

او بخشـــد من از ايـــن خجــالـــت چـــه كنـــم؟؟!

 

 



نظرات شما عزیزان:

داداش قدیمیت
ساعت14:10---20 آبان 1392

پاسخ:ایقد فکر نکن داداشو...خرگوش میشی خو!


هادی
ساعت23:43---16 آبان 1392
ابجی به خدا عالیه...
پاسخ: مرسی داداش نظر لطفته


هانیه
ساعت21:26---16 آبان 1392


ای جانم چه دخمل ناسی
پاسخ:خودمم..کوچیکیامه


بانو
ساعت9:12---16 آبان 1392

پاسخ:به به چه گل خوشملی دستت دردنکنه اگه بدونی چقد خوشحالم کردی! کاش توهم آپ میکردی خو!


ASHKAN
ساعت22:21---15 آبان 1392
توخیلی حسودی هلکی ندودنه من که میدونم به اینا حسودی میکنی که میگی من از اینا قشنگ تلم دخمل خوف



حالا اینو بگو من لوس تلم یا تو؟
پاسخ:اوه تو تهشی دادا...ته لوسی رو لیسیدی برادر من! خو راس گفتم اصن خشنگ نبودن...خو خودم نازترررررررررررررم!


lady
ساعت19:46---15 آبان 1392
خدایا ببخش
پاسخ:گلیه نکن خواهل جون دلشت میشه


امیرحسین
ساعت18:10---15 آبان 1392
خجالت نداره که
پاسخ:دمت گرم بابا!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج