خوبببببببم....
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



خوبببببببم....

بازدید : 1720

بچه ها خوبم چیز مهمی نبود بابا

این دختره رو خدا گذاشته واسه استرس پخش کردن

هیچیم نبود گشنه ام شده بود ضعف کرده بودم

زینب فیلم هندیش کرده بود

چقده منو دوست دارناااااااااا....زنگ خورم بالاست!

اومدم تا38تا تماس بی پاسخ و 14تاپیام نخوانده دارم

دوستون دارم یه دنیا



نظرات شما عزیزان:

ساعت14:57---10 دی 1391
تنهایی یعنی : ذهنم پر از تو و خالی از دیگران است



اما کنارم خالی از تو و پر از دیگران است !
پاسخ:اجی فداتشم این یعنی بدبختی نه تنهایی...ههههه


پویا
ساعت15:19---7 دی 1391
چیه جا خولدی

من داداش بزلگه هشتم شی فک کلدی


پاسخ:بابا...داداش بزرگه برمنکرش لعنت!


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت14:51---7 دی 1391
امروز زندگی را آغاز كن!
امروز مخاطره كن!
امروز كاری كن!
نگذار كه به آرامی بميری!
شادی را فراموش نكن!
شديدا خسته ام از فرداها....


پرنسس
ساعت14:16---7 دی 1391
راستی آجی...جویورین رو میشناسی؟
کلییییییییی ذوق کردم!!!!!


پرنسس
ساعت13:14---7 دی 1391
سلام...اومدی کچل؟
بابا ترسیدیم.گفتیم بی محدثه شدیم!!!!!!!
خخخخ
شانس نداریم دیگه!!!
شه شه شه...
خدارو شکر که خوبی


Abolfazl
ساعت1:38---7 دی 1391
تازه آبجی براش یه مطلب هم توی وبم گذاشتم ... خیلی برام مهمه نتیجش . وقت کردی برو بخوون . درد دل و اتمام حجته .

ژیلا
ساعت0:53---7 دی 1391
اخیییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییش قربونت برم الهی خیالم راحت شد
بخدانگرانت شدم
خداروشکر


شیـ♥احسان♥ـطون
ساعت20:31---6 دی 1391
از دست تو

Abolfazl
ساعت20:03---6 دی 1391
آبجییییییییییییییییییییییییییی یییییییی .. خودتیییییییییییییییییییییییییی ی
فائزه .... در حقیقت .... خوب .... میدونی .... به عبارتی .... اه ... بابا کسیه که عاشقشم و اونم عاشقمه .... در حقیقت ....
ترسوندیم .... به خدا کم مونده بود دق مرگ شم از بی خواهری ... راستی فردا امتحان هندسه داشتم چون برف اومد تعطیلمون کردند
هورررررررررررررررررراااااااا اااااااااااااااا
چی کارت شده بود ؟


شیـ♥احسان♥ـطون
ساعت18:57---6 دی 1391
یا فاطمه ی زهرا....

بخدا دعا میکنم...

جون عزیزت هرچی شد خبرم کن...توروخدا


غمكـــــــــــده
ساعت17:55---6 دی 1391
من ميدونم چشه مث من شده منم ديروز بيمارستان بودم ولي من مث محدثه تو اون وضع يه لحظه از بيهوشي بيدار شذم گفتم وبلاگم واي

بعذش بيهوش شدم مث فيلما كه طرف بيهوش بيدار ميشه ميگه غشقم بعد باز بيهوش ميشه

هيچ نگراني نيست هيچ حالشم خوبه خوبه
پاسخ:راست میگه داداش سعید...اینقدراهم موضوع نبود.


Abolfazl
ساعت16:05---6 دی 1391
آره ... شاید شلوغش کردم ولی اون برام مثل آبجی نداشتمه ... من خیلی دوست داشتم یه آبجی داشته باشم که نشد ... حالا محدثه برام آبجیمه و هیچ داداشی دوست ناره آبجیشو مریض ببینه ... مخصوصا این آبجی که خیلی هم مهربون و هم خوبه ....
پاسخ:خوبم داداشی ممنون از لطفت.


ژیلا
ساعت15:17---6 دی 1391
من منتظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظ ظظظظرم زینب حتما خبربده جتما


ژیلا
ساعت15:10---6 دی 1391
زینب تروقران بگو چش شده بخدا مردم ازنگرتنی زنگ زدم به گوشیش جواب نمیده

تروخدا خبرشوبهم بده پاسخ:گوشیش خونشونه ژیلا جان کسی هم خونشون نیس.


Abolfazl
ساعت14:03---6 دی 1391
سلام ... خدا بد نده ... ایشاا... آبجیم زودتر خوب بشه ... ای کاش پیشش بودم و میتونستم کمکش کنم ... اما حیف که تنها کاری که ازم بر میاد دعا کردنه ... اما واقعا حالم گرفته شد ... یکی از بدترین خبرایی بود که توی عمرم بهم دادند ....

خدایا ، همه ی مریضا به خصوص آبجی محدثمو هر چه زودتر شفا بده ...

کی مرخص میشه ؟

من دلم برای آبجیم تنگ میشه ...

تو رو خدا بگو مشکلش بزرگ نیست ... تا خیال من راحت بشه ... به خدا دلم گرفت ... من یکمی پزشکی خوندم . آبجی هم میدونه و وبمم پزشکیه ... تو رو خدا بگو کاریش نیست و اگه خواستی بگو چیکارش شده ... اسم بیماری رو بگو . اگه میتونی توی وبم منتظر جوابتم ... مرسی
پاسخ:شلوغش نکن داداش فک نمیکنم دوست داشته باشه کسی ینقدر نگرانش باشه از بس سفته این دختر!


پویا
ساعت13:24---6 دی 1391
باشه دعا میکنیم


ولی فکر کنم گنده گوزیده تو دردسر افتاده ؟


امید وارم زودتر خوب بشه
پاسخ:ای بیتربیت هیچم نه...........پویووووووووو


پرنسس
ساعت13:03---6 دی 1391
ای بابا...!!!
سلام زینب جون.خوبی؟
این ورپریده چش شده؟!!!
حالا حالش چطوره؟
بهتره؟
کی مرخص میشه؟
اگه میشه بیا وبم جواب بده...
ممنونم گلم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج