عاشقانه|غیرت مردانه
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



عاشقانه.
دختری که قراره زن من بشه باید بدونه که..

تو جمع باید پیش من بشینی...!

همکارمه ،همکلاسیمه ، دوست پسر دوستمه ، داداشیمه ، رانندمه ، سگمه ، از اینا نداریم ...

تو فقط منو میشناسی..

تصادفی ببیـنم کسی مزاحمت شده ..

جلو چشمات تیکه پارش میکنم ، ولی رسیدیم خونه با توام کار دارم...

نمیخواد وقتی قرار داریم سه ساعت آرايش کنی 

موقعی که انتخابت میکردم کور نبودم دیدم خوشگلی..

مسئولیت مالی زندگی به عهده منه ..

شما کارت واسه تفریح خودته ... برو پولشم ببر بریز تو جوب...

من پیگیری نمــیکنم...

گوشیت پسوورد داره؟؟؟؟؟

هررررری به درد من نمیخوری...

ما حریم شخصی نداریم ، من از همه چیت باخبرم...

وقتی میگم با فلان دوستت نگرد بار دوم نمیشنوی ...

میری با همون دوستت منم فراموش میکنی...

ساپورت بپوشی عین بند کفش گره ت میزنم بهم...

دوستم خوشمزه بازی واست در اورد نمیخندی.

سخته بامن بودن نه ؟؟؟؟؟

در عوضش تو منطقه ی من .....

آزادانه بچرخ ....

خوشـــحال باش....

زندگى کن ....

هیچ کفتاری سمتت نمیاد.. 

چون یه شیر پشتته ...

 


من نوشت: نسل این جور پسرا منقرض شده!شکلک وبلاگی مرگمردد

 

شکلک وبلاگی عاشقونه


نظرات شما عزیزان:

پیرمرد
ساعت18:40---25 آذر 1394
چقد خوشکل ایییییییول

پاسخ:ممنونم:)


فاطمه نظری
ساعت14:47---25 آذر 1394

سلام
زیباس...ممنون



Arefeh
ساعت17:21---24 آذر 1394
شب را دوست دارم به خاطر تاریکی

تاریکی را دوست دارم به خاطر تنهایی


تنهایی را دوست دارم به خاطر فکر کردن

فکرکردن را دوست دارم به خاطر تو


تو را دوست دارم به خاطر چشمانت


چشمانت را دوست دارم به خاطر قطرات اشکی که می دانم

بر سر مزارم خواهی ریخت.


Arefeh
ساعت17:20---24 آذر 1394
دورم از کوی تو اما دلم آنجاست هنوز
دل حسرت زده ام محو تماشاست هنوز

یاد روی تو چو مهری که فروزش دارد
مایه روشنی چشم و دل ماست هنوز

گرچه دانم که وصال تو خیالیست محال
باز سر تا قدمم غرق تمناست هنوز

هوس و شور و نشاط از دل من رفته ولی
عشق و امید و تمنای تو برجاست هنوز

دوری از دیده ولی از دل دریا نروی
که دل و دیده به یاد تو گوهر زاست هنوز

"سید رضا بهشتی نژاد"


Arefeh
ساعت17:19---24 آذر 1394
سلام خانومی

مرسی که به وبم اومدی

بله با تبادل لینک موافقم

لینک شدی منو با اسم دل سوخته لینک کن
پاسخ:سلام دوست عزیزم چشم لینک میکنم ممنونم ازت


Kiana_E.B
ساعت19:05---23 آذر 1394
سلام عزیزم شما هم لینک شدی
درباره این پست:...یا خدا!همون بهتر که منقرض شده!!!:)
این دیگه غیرت نیست که تعصب خرکیه واللا همچین آدمی نمیذاره نفس زنش اصلا در بیاد
پاسخ:سلام گلم مرسی ...ههههه اینم نظر شماست!


رها خانوم
ساعت17:31---23 آذر 1394
لینک شدید
پاسخ:ممنون عزیزم:)


صنابانو
ساعت18:40---22 آذر 1394
سلام

خواهش می کنم

شما هم با افتخار لینک شدید

در همه مراحل موفق و سربلند باشید ان شالله
پاسخ:سلام دوستم سلامت باشی قربانت...ممنونم


رسول
ساعت18:07---22 آذر 1394
شادی داشتنت
شادی بغل کردن سازی ست
که درست نمی شناسمش
درست می نوازمش
نت به نت
نفس در نفس
تو از همه جا شروع می شوی
و من هربار بداهه می نوازمت
از هر جای تنت
سبز آبی کبود من
لم بده ، رها کن خودت را
آب شو در آغوشم
مثل عطر یاس فراگیرم شو
بگذار یادت بگیرم
پاسخ:بسیار زیبا...پست میشه:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج