محبت
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



محبت

بازدید : 1808

محببت.منظره

بنشانید به لب حرف قشنگ ،
حرف بد وسوسه شیطانست !

و بدانید که فردا دیرست …
و اگر غصه بیاید امروز ،
تا همیشه دلتان درگیرست !

پس بسازید رهی را که کنون ،
تا ابد سوی صداقت برود …

و بکارید به هر خانه گلی ،
که فقط بوی محبت بدهد … !



نظرات شما عزیزان:

پیرمرد
ساعت18:40---25 آذر 1394
محبت

پاسخ::)


فاطی جون
ساعت16:40---22 آذر 1394
خاهشششششششششششش خانومی
پاسخ:فدایت


رسول
ساعت2:39---22 آذر 1394
فرقی نمی کند
گودال آب کوچکی باشی
یا دریایی بیکران…
زلال که باشی ،
آسمان در توست.

|نلسون ماندلا
پاسخ:لایک داداشم


علی
ساعت1:29---22 آذر 1394
سلام-مرسی به وبلاگم سر زدی من واسم فرقی نداره ولی من لینکتون کردم شمام اگه دوست داشتین لینک کنین

راستی گفتین این حرفم رو باید طلا گرفت کدوم حرفمم؟؟؟

موفق باشین
پاسخ:سلام ممنونم ازتون منم لینک میکنم حتما همون پست ک پاش کامنت گذاشتم دیه


ali bagheriyan
ساعت0:18---22 آذر 1394
سلام
ممنون که بهم سر زدین
شما خیلی وخته تو لینک من هستین
یه نگاهی به لیندونیم بکنین میبینید
بازم ممنون
پاسخ:سلام خواهش..عه؟؟!نمیدونستم :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج