صد نامه فرستادم ..
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



صد نامه فرستادم 

صد راه نشان دادم ..

یا راه نمیدانی ،

یا نامه نمیخوانی ..

مولوی



نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت21:01---21 تير 1394
سلاممم مطالبت عالی بووود بیشتری ها شو خوندممم
عالی بودددد
به وب منم سر بزنی خوشحال میشم
پاسخ:سلام عزیزم مرسی ممنون خوش اومدی ...سر زدم زیبا بود


Matori73
ساعت21:43---16 تير 1394
زندگی یک اقیانوس است به وسعتِ هر آنچه هست و نیست، عظیم و عمیق.. شاید قطره‌ای بچکد در کامِ ما و شاید نه.. تنها چیزی که میانِ این بحبوحه به چشمِ من می‌آید آگاه شدن و آگاه کردن است، هیچ چیز از این ارزشمندتر نیست که انسان لذتی را بچشد، چیزی را بیابد و دیگران را نیز در آن سهیم کند. من اینجا هستم تا هر بار که قطره‌ای از این اقیانوس در کامِ من نشست، آن را با شما قسمت کنم. ...
پاسخ:من که باور نمیکنم!O-o


pj
ساعت14:09---5 تير 1394
مرسی .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج