عشق یعنی...
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



عشق یعنی...

بازدید : 718

محدثه گلی,بهارنارنج,عشق,زندگی,مطلب زیبا,امید

 

عشق یعنی همه چیزت همه چیزم باشد  

بر لب عاشق من لفظ "عزیزم" باشد

عشق یعنی که مذاکره فقط با چشمت

همه ی گزینه های روی میزم باشد

عشق یعنی که پس از دیدن بغضت هربار 

شهر چشمان من آن شهر ونیزم باشد

 عشق یعنی که همین جراحت دستانم

 باعثش چشم تو و چاقوی تیزم باشد 

عشق یعنی که همه چیز برای من نیست

عشق یعنی همه چیزت همه چیزم باشد ...

 

@کامران فاضلیان



نظرات شما عزیزان:

ایهام
ساعت1:38---2 تير 1394
سلام ، چرا آپ نمیکنید پس؟!!!
پاسخ:سلام والا مطلب خوب دستم نمیاد که آپ کنم


ali bagheriyan
ساعت1:05---31 خرداد 1394
لایکککککککککککککک
عالی
همه نوشته هات عالین
=
به وب منم سر بزن نظر یادت نره ممنون میشمDD
پاسخ:ممنون دوست عزیز


هم نفس
ساعت13:40---20 خرداد 1394
دلم را سپردم به بنگاه دنیا

و هی آگهی دادم اینجا و آنجا

و هر روز برای دلم مشتری آمد و رفت

و هی این و آن

سرسری آمد و رفت

ولی هیچکس واقعاً

اتاق دلم را تماشا نکرد

دلم قفل بود

کسی قفل قلب مرا وا نکرد.

یکی گفت: چرا این اتاق پر از دود و آه است

یکی گفت چه دیوارهایش سیاه است

یکی گفت چرا نور اینجا کم است

و آن دیگری گفت : و انگار هر آجرش

فقط از غم و غصه و ماتم است !

و رفتند و بعدش دلم ماند بی مشتری

و من تازه آن وقت گفتم :

خدایا، تو قلب مرا می خری ؟.

و فردای آن روز

خدا آمد و توی قلبم نشست

و در را به روی همه

پشت خود بست

و من روی آن در نوشتم

ببخشید، دیگر

"برای شما جا نداریم

از این پس به جز او کسی را نداریم"


حماسه ظهور
ساعت18:57---14 خرداد 1394
سلام میلاد امام زمان حضرت مهدی عج بر تمام شیعیان مبارک باد از شما دعوت می شود از ویژه نامه امام مهدی دید نمایید نظر و صلوات هم فراموش نشود: http://campaignzohor.loxblog.com/page/vnemahdi

هم نفس
ساعت13:04---5 خرداد 1394
بیا پیشمکه پر از ناگفته هام.......

هانیه
ساعت10:42---5 خرداد 1394
اران از راه رسید،
عشق را دوباره در مزرعه تنم پروراند
زندگی را در اسمان ابی چشمم حس کرد
ناگهان پاییز عشقم از راه رسید.
اری رفت،ولی هنوز قلبم برای اوست


عاشقانه های لاوین lavin20.rzb.ir
ساعت18:09---1 خرداد 1394
سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری
خوشحال میشم به ما هم سربزنی
منتظر حضورت و نظرت هستم
موفق باشی
پاسخ:ممنون


هم نفس
ساعت1:45---30 ارديبهشت 1394
خواستم هرچه را که بوی تو میداد بسوزانم، جانم آتش گرفت

عجب هوایی داری!
هوایت که به سرم میزند ،
دیگر در هیچ هوایی نمیتوانم نفس بکشم!!
عحب نفس گیر است هوای دور از تو بودن !!!

پاسخ:ای جاااااااااان


ایهام
ساعت15:22---29 ارديبهشت 1394
بدون شک زیبا ترین شعری بود که از یک شاعر معاصر خواندم!
پاسخ:شاعر عزیز از دوستان ما هستند...شعر های بسیار زیبایی میگن...ممنون


Matori73
ساعت10:25---27 ارديبهشت 1394
درود !
برای کامران عزیز که دوست صمیمی من هم هستن برحسب اتفاق، آرزوی شادکامی و موفقیت روزافزون دارم ...
از شما هم ممنونم آبجی خانم بابت نشر این شعر زیبا


بعد من با یاد من افسوس مى ماند به جا / در میان کلبه ها فانوس مى ماند به جا
میروم تا گم شوم در جاده هاى ناشناس / کس نمی یابد مرا ، افسوس مى ماند بجا
..
شد کوچه به کوچه جستجو عاشق او / شد با شب و گریه رو به رو عاشق او
پایان حکایتم شنیدن دارد / من عاشق او بودم و او عاشق او
پاسخ:ممنونم داداش رسول عزیز....و ممنون از اقا کامران گل....


تک شهد
ساعت1:16---27 ارديبهشت 1394
با سلام
ما ، وبلاگ شما را در سایت لینک کردیم امیدواریم شما نیز لینک سایت ما را در وبلاگ خود قرار دهید. با تشکر تک شهد
پاسخ:منم لینک کردم دوست جان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج