کلاغی که!
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



کلاغی که!

بازدید : 723

 مترسکی شده ام عاشق کلاغی که

 

پرید و رفت به امید کوچه باغی که

 

دلم به لرزه در آمد وَ بعد از آن پیچید ـ

 

میان مزرعه اخبار داغ داغی که

 

کنار مزرعه آن روز حس من تبدیل

 

به ناگهان شد و افتاد اتفاقی که

 

وَ ساعت از نفس افتاد و او نمی آمد

 

دگر نمانده برایم دل و دماغی که

 

کلاغ شهری من روستا که جای تو نیست

 

برو به قول خودت سمت چل چراغی که

 

جهنمی شده بی تو بهار گندمزار

 

تویی که هی نگرفتی ز من سراغی که

 

پرنده های زیادی به سویم آمده اند

 

ولی دل من اسیر  همان کلاغی که...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت13:16---22 اسفند 1393


پاسخ:قلب جیگرم


رسول
ساعت2:33---20 اسفند 1393
پشت هر پنجره ای
یک نفر پنجره باز
می نویسد بی صدا
بر در و پنجره راز

خوش دم آن سپیده ای
که شود حنجره باز
هر پرستو بشکند
شهد یک پنجره باز ...
پاسخ:زیبا بود رسول جان ممنونم....:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج