ساقی بده پیمانه ای!
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً





ساقی بده پیمانه ای , زان می که بی خویشم کند

بر حســن شورانگیــز تو ، عاشـق تر از پیشـــم کنــد

زان می که در شــب های غم ، بارد فـــروغ صبحــدم

غـــافل کند از بیــش و کم ، فـــارغ ز تشویشــم کند

نور سحرگاهی کند ، فیضی که می خواهی دهــد

با مسکنــت شاهی کند ، سلطــان درویشـم کند

ســـوزد مرا ســـازد مرا ، بیگـــانه از خویشــم کند

بستـــاند این سرو سهی ، ســودای هستی از رهی

                     یغمـــا کند اندیشـــه را ، دور از بــد اندیشـــم کنـــد                      

 



نظرات شما عزیزان:

رسول
ساعت2:31---20 اسفند 1393
بنام نور ...
شبی بیا، بزن مرا
بی تو شکار می کنم، شبی دگر، یاد تو را

شبی بیا، بُکش مرا
من کهکشانی می کنم، با ترکِ تن، یاد تو را

شبی بگو، از یاد من
با یاد تو سر می کنم، صد شبِ ویرانِ دِگَر

شبی نگو، از ترک من
آنشب روانم می رود، بی تو چرا بیرون ز تن

شبی بیا، کنار من
بی تو چه کار می کنم، یاد تو اَم، اِی خوب من

شبی نباشی دور من
بی تو چرا شبها شدن شرمنده ی روزایِ من

شبی بیا، بی آهِ من، از دور-نما نگاهِ من
بخوان تو در-دم آهِ من، بگذر ز غم گناهِ من

شبی بیا، بی آب و رنگ
بی یاد تو شب نیست قشنگ ...

شبی بیا ...
شبی ...زیبا بود...ممنونم


هانیه
ساعت10:20---18 اسفند 1393
اره بده جان من
منتها نه پیمانه ای
پیمانه دیگه اثر نداره والا
آی گفتی!!! ههههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج