باران تو...!
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



باران تو...!

بازدید : 798

 

 

  دِلِ مَـــــن

 

کُــــلــبـــۀ بـــارانــیـستـــــــ …

 

وَ تُـــــو ،

 

آن بـــارانِ بــــی اِجــــازهِ ای ؛

 

کِــــه نـاگــــهــــان دَر اِحــســــاسِ مَـــــــن ، چِـــکِّــــــه مـــــی کُـــنــــــی…

 



نظرات شما عزیزان:

pj
ساعت9:09---29 مرداد 1393
زیبا بود . ممنون .

fati
ساعت23:05---27 مرداد 1393
دوستی گفت :

به آتش میکشی پولت را برای سیگار ؟

گفتم : پولم !؟!؟!

من خودم را به آتش کشیده ام برای او …
پاسخ:چه غلطا!!!...مال تونه؟!!!نبینمت دیه آآآآآآآ


چشم انتظار
ساعت22:54---27 مرداد 1393
سلام خواهر
منم خواهرم ای بابا..
موفق باشی
یاحق
پاسخ:جدی؟؟؟؟پس چرا من فکر کردم برادر هستی!هههههه! عجبا!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج