فقط بخاطر اونایی که دلشون خون شد و دل من بادیدن حالشون لرزید...!
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



 

سلا م به وبلاگ من خوش آمدید.

 

 

من نه طرف دخترام نه طرف پسرا...! (البته بیشتر وقتا پسرا مقصرناااا)!!!!

 

 

فقط میدونم آخرش یکی از این دوتا خواسته یا ناخواسته به اون یکی خیانت میکنه.!

 

 

اینو من نمیگمااااااااا...!

 

این چیزیه که تجربه نشون داده..!



نظرات شما عزیزان:

alireza-mousavi
ساعت15:27---21 آذر 1391


سلام.میتونی از قالب بلاگفا استفاده کنی

قالب وبلاگ خودم واسه بلاگفاس

این قالب هم قشنگه.مبارکه:-D
پاسخ: ممنون گلم


Mortezak
ساعت19:53---20 آذر 1391
سلام جواب کامنت هاتو دادم بیا بخون

یاحق
پاسخ: اومددددددددددم...


مهرسا
ساعت15:48---20 آذر 1391
سلام چطوری تو شیطونک؟؟
اومدی تو وبم بهت پیشنهاد میکنم کنار صفحه دکمه " لطفا با این دکمه کاری نداشته باشید" رو بزنی.
یادت نره ها!


.:.:.* خانوم بلا *:.:.
ساعت20:43---19 آذر 1391
سلام آبجی محدثه ؟؟؟ چطوری خوبی؟؟؟
بابا عجب وب باحالی داری تووووووووووووو راستی من لینکت کردم ......
تو هم ما رو لینک کن ....


غمكـــــــــــده
ساعت3:06---19 آذر 1391
سلام تجربه اينو نشون داده كه اگه ديدي عشقت يه بار بهت خيانت كرد تقصير خودشه

ولي اگه 2بار خيانت كرد تقصيره توست
پاسخ: خب اینم یه حرفیه...


Mortezak
ساعت15:23---18 آذر 1391
سلام آجی جون آپم حتما بیا بهم سر بزن منتظرم

Mortezak
ساعت13:48---18 آذر 1391
نه این حرفا چیه...امیدوارم خیلی زود مشکلت حل شه، و اگه کمکی از من بر میاد بگو آجی جون

یا حق پاسخ: نه بابا توکه از من داغون تری... . . . . هههههههه ضد حال!!!!


Mamaly007
ساعت22:52---17 آذر 1391
سلام محدثه جون...



چند وقت نبودم الان اومدم دیدم این همه نظر دارم ولی نظری از (محدثه گلی) ندارم..خیلی ناراحت شدم فکر نمیکردم این همه بی معرفت باشی...





Saman.TanhaTarinTanha
ساعت18:30---17 آذر 1391
یادت باشـــــــــد دلت که شکست،
سرت را بگیری بالا ..!
تلافی نکن ، فریاد نزن ، شرمگین نباش.
حواست باشد ؛ دل شکسته، گوشه هایش تیز است..
مبادا که دل و دست آدمی را که روزی دلدارت بود زخمی کنی به کینه،
مبادا که فراموش کنی روزی شادیش، آرزویت بود… صبور باش و ساکت.
بغضت را پنهان کن،
رنجت را پنهان تر ....
Salam Aji mohadese mehraboonam..., Mamnoonam azizam, midoonestam k miay.. mamnoon abjie golam... kheyli mehrabooni... Kheyli Delam vasat tang shode bood aji golam... ,bishtar bia webam k kheyli kheyli khoshhal misham... Mamnoon be ghadre Oghyanoos ha... Felan Ajie golam


Mortezak
ساعت15:57---17 آذر 1391
راستی وقتی کامنت میزاری اینقد اِسپِیس نزن آخه وقتی بهشونج میدم نصفه میشن آآآتیش پااااره جون

Mortezak
ساعت15:55---17 آذر 1391
راستش من غیرانتفاعی قزوین قبول شدم اما چون دیپلمم ناقص بود و مشکل داشت ثبت نامم نکردن بی معرفتا...منم رشته ی نرم افزارم و اگه خدا بخواد سال دیگه میرم دانشگاه

Mortezak
ساعت14:46---17 آذر 1391
ووووووووش پیوندهاشو نیگا کن لیست سر شماریه؟!

Mortezak
ساعت14:43---17 آذر 1391
نترس با این چیزا فیلترم نمیکنن پارتیم کلفته، اگه هم بکنن یه وبلاگ دیگه میسازم، مگه میزارم آتیش پارم بی سوژه بمونه...خلاصه که نگران نباش

neda
ساعت14:29---17 آذر 1391
سلام اجی جون
چطوری
خوفی


وبلاگت خیلی خوبه اجی جونی
دوش دالم باهات تبادل لینگ کلم
اخ ببخشید دماغم گلفته
یادت نله ها


Mortezak
ساعت11:23---17 آذر 1391
سلام آتیش پاره من آپم بیا دوباره سوژه زیاده بدو بیا گیر بده منتظرم

Mortezak
ساعت10:56---17 آذر 1391
پاسخ:دوساعته دارم میگردم ببینم غلط اضافی کجاس!! تازه گرفتم..اسم پستمو میگی....واااااااااااااااااای امان از دست تو واقعا آتیش پاره ای بازم گیر دادی به عکسام!!! وای خدا چقد شیطونی تو

Saman.TanhaTarinTanha
ساعت8:04---17 آذر 1391
salam abji mohadese golam , man ba'd az 3,4 mah ba ye up bargashtam k esmesho gozashtam 'ehsas neveshte' ... Age faramoosh nashodam bia...... Rasti aji golam Nazar yadet nare.. Mamnoon, az hala cheshm be rahe commentetam...

Mortezak
ساعت20:54---16 آذر 1391
تا حالا دختر مثل تو شیطووون ندیدم، لینکت کردم آتیش پاره...عجب اسمی!! خیلی بهت میاد آتیش پاره...هه هه بازم بیا
یا حق..


Mortezak
ساعت19:16---16 آذر 1391
آآآآآآآآآآآخه تو چه گیری دادی به عکسایِ وبلاگِ من؟ امام از دست تو محدثه...خیلی شیطونی

Mortezak
ساعت16:25---16 آذر 1391
اااااااا نه بابا اتفاقا بیشتر وقتا تقصیر از دختراس

مطهره
ساعت13:47---16 آذر 1391
وبتـ حرفـ ندارهـ

مهرسا
ساعت13:38---16 آذر 1391
سلام آجی جووون!!!
محدثه بخدا اومدم حتی یادمه بعضیاشون رو تو دفترم نوشتم!! اما نمیدونم چرا نظر نذاشتم.. ببقشید..
از این به بعد حواسمو جمع جمع میکنم!! قول!


بنده خاكي
ساعت20:08---15 آذر 1391
سلام وب خيلي خيلي قشنگي داري....
خوش حال ميشم به منم سر بزني..
راستي اگه با تبادل لينكم موافق بودي بهم بگو...
موفق باشي محدثه گلي جووووون....


کرکس
ساعت16:06---15 آذر 1391
مر هوا یا اخی

Abolfazl
ساعت8:58---15 آذر 1391
من که نگفتم شما کم میاری . نه من خودم بچه بزرگ خانواده ام تحمل خواهر یا برادر بزرگتر رو ندارم . ولی ... چشم آبجب بزرگه
چرا مثه مادر بزرگ ها نصیحت میکنی ! مگه حرف مفت زدم ؟ جدا میشناسم . اون قدری که دخترا رو میشناسم خودمو نمیشناسم . البته نا گفته نمونه دختر داریم تا دختر . پسرای امروزی هم که فتوی دخترا دارن میشن . رنگ مو ، ور داشتن ابرو .... واه واه واه .....!
زبون آبجی بزرگم به کی رفته خدا میدونه!


Abolfazl
ساعت23:08---14 آذر 1391
من 15 سالمه . بهمن امسال میشه 16 سال . مگه دیدن زایمان عیب داره . کلکسیون جراحی هام تقریبا کامل میشه . جراحی قلب ، معده ، سرطان ، کلیه ، پیوند عضو . حالا اگه زایمان و مغز هم ببینم تقریبا کامل میشه . ترس نداره . خداییش این جراحی ها رو از نزیک دیدم و کمک دکتر هم بودم چون پدر دوستام یا از اقوام جراحی میکرده . فیلم هم گرفتم . غش هم نکردم . فضول ؟ کجام فضوله ؟ بهم بگو کنجکاو . نه دیگه دیر میشه . بعدشم باهم که تعارف نداریم . روحیات دخترا رو عین کف دستم میشناسم ولی از نظر جسمانی یکم اطلاعاتم ناقصه که ایشاا... تا قبل از عید کاملش میکنم . بعدشم دوستام از من ( به عنوان خر خون مدرسه و کلاس با معدل 19.75 توی اول دبیرستان و 20 در دوره راهنمایی ) سوالات پزشکی میکنند زشته بلد نباشم . توی فامیل هم یه جورایی دکتر اظهار نظراتم رو هم پزشکا قبول میکنند بغضی وقت ها هم بعضی هاشون توی بحثا کم میارن . دیگه ماییم دیگه . خدا از دهنت بشنود . خدا نکنه هیچ آدمی به دکتر نیاز پیدا کنه . اما با شیوه ی زندگی امروزی نیاز به دکتر چند برابر احساس میشه .
الآن میگی با این شرایط چی کار کنم ؟
مرسی که سر زدی بازم منتظرتم .


Abolfazl
ساعت22:08---14 آذر 1391
سلام . جدا ! خون که ترس نداره . پس اگه مثه من تو اتاق عمل یه جراحی قلبو از نزدیک نگاه کنی و کنار جراح باشی چی میگی ؟!؟ منم آدمم مثه همه ی دکترا و جراح ها . مگه اونا آدم نیستند .

آره . درباره زنان هم اطلاعات دارم ولی خیلی کامل نیست ولی تا حالا به صورت عملی ( مثلا به دنیا آوردن جنین ) ندیدم . اما زنان و دختران رو عین کف دستم میشناسم چون کتابای روان شناسی زیادی مطالعه کردم . ( عین کف دستم میشناسمشون ). ولی اینا بی ادبی نداره . آخه هر مردی باید یه چیزای مقدماتی بدونه . حالا من ( بچه ) یکم ( خیلی بیشتر ) از بقیه مردا میدونم چه مربوط به رشتمه ( تجربی ) . مرسی که به وبم اومدی . اگه سوال پزشکی در هر زمینه ای که داشتی و برات پیش اومد خوشحال میشم بهت کمک کنم . اگه بلد نبودم از دکتر های معروف و خوبی که باهشون دوستم یا قوم و خویشم ویا تو وبشون عضویت دارم برات می پرسم . نمیدونم چرا ولی با دکتر ها خیلی زود دوست میشم . حتی از دوستای مدرسم و دوست دخترای نداشته ام بیشتر دوستشون دارم و باهشون صمیمی میشم . در ضمن مرسی این افتخار رو بهم دادی و لینکم کردی . منتظر نظرتم

مرسی
پاسخ: داداش این پستم ترکیده از کامنت بیا رو بقیه بزار....


navid
ساعت17:39---14 آذر 1391
سلام.ابجی جونم واقعا معذرت میخوام که نیومدم اخه خیلیییی درس و کار داشتم ............................................................ ................اگه بهت سر نزدم یا سر زدم نشون دهنده ی این است که دوستت دارم و خیلییییییییییییی خوشحال میشم توی چت شما رو ببینم.....................اگه خواستی بیای خبرم کن اخه بیشتر اونجام!!!!!!!!!!!!!!

navid
ساعت20:25---8 آذر 1391
ابجی ببخش خیلییییییی دارم اذیتت میکنم ولی خوب کاری کردید این جا معلوم شد دختری خوب و پاکی هستی خیلیییییی خوشم اومد که با غیرتی .........................................................ا

abolfazl
ساعت19:54---8 آذر 1391
سلام . مرسی من رو قابل دونستی به وبم سر زدی و نظر دادی . دیدی دوباره سر زدم . در ضمن لینکت هم کردم .
شرمنده ولی هنوز دکتر نشدم .
دوم تجربی ام ولی به شدت علاقه دارم به پزشکی . از پزشکی و جراحی ها هم پراکنده اطلاعات دارم و با پارتی بازی اتاق عمل و تشریح هم رفته و میرم . قبول شدم حتما شیرینیشو میدم .


navid
ساعت19:27---8 آذر 1391
سلام.ابجی جونم میخواستم بگم که توی کدوم دانشگاه رفتی { تهران یا اصفهان یا........}

navid
ساعت19:12---8 آذر 1391
ابجی عزیزم میخواستم بپرسم که کدوم دانشگاه رفتی { تهران یا اصفهان یا.................}

navid
ساعت18:15---8 آذر 1391
سلام.ابجیجونم اپی؟؟؟؟؟
پاسخ: اپم دیگه داداش...خب یه سر بیا پایین میبینی..


كركس
ساعت16:54---8 آذر 1391
خرابتم تو رو خدا به ما هم سر بزن

دختر بداخلاق
ساعت1:26---8 آذر 1391
اجی تو اصلا مو داری که من بکنم؟؟؟
کچل


دختر بداخلاق
ساعت23:15---7 آذر 1391
مرسی از این همه توضیح و اینکه نظرتو گفتی
ولی م آدمی هستم که یه سری عقایدم ضعیفه
خیلی چیزارو دوس دارم خودم با چشم ببینم باور کنم
نظرت محترمه ولی من به خیلی این حرفایی که میگن اعتقاد ندارم
هرکی از راه میرسه یه چیزی میگه
ببین گفتی همه منتظرن که یکی از نسل محمد اخرالزمان بیاد ولی اگه تو مسلمونی
سنی ها هم مسلمونن
من سنی هارو بیشتر قبول دارم
به اونا میگن مسلمون نه ما
و اینکه سنیا عقیده دارن که امام زمان ظهور نمی کنه
من زیاد خوشم از این بحثا نمیاد اون متنم خوشم اومد گذاشتم
ولی ما هیچ تحقیق کاملی از دینمون نکردیم
شاید خیلی حرفام درست نباشه یا کفره ولی .........


نسترن
ساعت23:03---7 آذر 1391
بي تو اينجا نا تمام افتاده ام
پخته اي بودم که خام افتاده ام
گفته بودي تا که عاقلتر شوم
آه ، مي خواهي مگر کافر شوم
من سري دارم که مي خواهد کمند
حالتي دارم که محتاجم به بند
کاشکي در گردنم زنجير بود
کاشکي دست تو دامنگيربود
عقل ما سرمايه دردسر است
من جهان را زير وبالا کرده ام
عشق خود را در تــــــو پيدا کرده ام
من دگر از هر چه جز دل خسته ام
عهد ياري با دل دل بسته ام
بر لب تو خنده مجنوني ام
خنده تو رنگي از دلخونيم


navid
ساعت22:30---7 آذر 1391
ابجی بزگه عزیزم امیدوارم همیشه صحیح و سالم باشی ابجی بزگم شبت بخیر

navid
ساعت22:27---7 آذر 1391
خوب ابجی امیدوارم شب خوشی داشته باشی پس hi تا bi

navid
ساعت22:05---7 آذر 1391
ابجی جونم من که بچه نیستم بابا ما 14 ساله هستیم و کلاس سوم راهنمایی هم هستم شما چطور؟؟؟؟؟

navid
ساعت21:30---7 آذر 1391
ابجی جونم بخدا قلبمرو انداختی توی پاچم یک لحظه فکر کردم که از دستم ناراحت شدی...............................................خوب خدار و شکرت اگه جواب نمیدادی من شب خوابم نمیبرد ممنونم

navid
ساعت21:15---7 آذر 1391
این چیزی که شما گفتید ابجی جون:
شما دیگه کی هستی داداشی

من این رو نفهمیدم!!!!!!!!!!


navid
ساعت21:13---7 آذر 1391
این که گفتی من کیم؟؟؟

navid
ساعت21:00---7 آذر 1391
یعنی چی متوجه نشدم ابجی جونم میشه کامل توضیح بدی؟؟؟؟

navid
ساعت20:57---7 آذر 1391
ابجی میشه توی اون مطلبی که گذاشتم منظورم { سوال } توی اون هم نظر بده چون دوست دارم بیشتر اشنا بشیم

navid
ساعت20:50---7 آذر 1391
ابجی جونم همچنین منم مثل شمام یعنی تا الان نشده توی زندگیم حتی یک روز من نخندم هر روز در حال خندم........................... )نه این جوری بلکه این جوری اون قدر میخندم که اشک توی چشمام جمع میشه

navid
ساعت20:39---7 آذر 1391
من قبلا وبم همش سرکاری بود یعنی به جز سرکاری توی وبم چیزی نبود اون قدر این و اون رو گذاشتم سرکار دیدم همه اعتراض میکنن و همه اعصابا داغون شده هست........................برای همین وبم افتاد توی جاده خاکی منم مجبور شدم مطالبم رو همه رو تغییر بدم و وبم رو اوردم توی جاده که دیگه این شد که گوگل بهم نمره داد و وبم موفق شد!!!!!!!!!!!!!!!! معلومه شما هم همینطور شوخین درسته ابجی جونم!!!!!!!!!!!

navid
ساعت20:35---7 آذر 1391
ابجی جونم توی وبت عضو شدم شما هم بیا و از فال عشق که پایین تر از نظر سنجی وبلاگم هست استفاده کن!!!!!!!!!!!!!!!منتظر نظرت هستم....................

navid
ساعت20:25---7 آذر 1391
ابجی جونم شما هم بیایین و فال عشقتون رو بگیرید خیلیییییییییییییییی باحاله این فا پایین تر از نظرسنجی ................................منتظر جوابت هستم

navid
ساعت20:06---7 آذر 1391
سلام.خیلیییییییییی ممنونم ابجی جونم برای این که جبران بکنم باید چیکار کنم ابجی عزیزم؟؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج