عاشورا....ashura
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



عاشورا....ashura

بازدید : 1327

 

اگر به جای کلمه فارسی "عاشورا" بخواهید

 

کلمه"ashura" را در گوگل جستجو کنید، نتایج بسیار متفاوتی را خواهید یافت.

 

از همه ی دوستان تمنا میکنم هر چه زودتر بازنشر کنند

 

و دیگران را هم در جریان توطئه ی دشمنان اسلام بگذارند

 

(اجرتان با امام حسین (ع))

f113397_430366_510.jpg

 

 

اگه مسلمانی امام حسین رو دوس داري بازنشر کن
 
 
بقیه هم از این موضوع اطلاع داشته باشند
 
 
و حتی میل به سمتشان را هم حرام بدانند.
 
 
 
 
خدا لعنتشون کنه...امام حسین خودش جزاء تونو میده بخدا....گریه


نظرات شما عزیزان:

EhSaN
ساعت9:16---2 بهمن 1392
من همیشه با قمه زنی مخالف بودم

چ معنی داره برای عذاداری خودزنی کنی

نباید همچین کاری کنیم که دشمن سواستفاده کنه برای کسایی که این کارو میکنم متاسفم

توی اسلام خودزنی گناهه
پاسخ:اوکی باهات موافقم شدید


zahra
ساعت23:29---26 دی 1392
سلام همشهری مطالبت عالیه عاشقشونم واقعا عالین مرسی عزیزم راسی خوشحال میشم بات اشنا شم من زهرام از دیلم 15 ساله

مینا
ساعت14:08---18 دی 1392
واقعا ؟؟ ممنون که آگاه کردی من اینو گذاشتم تو وبم .
پاسخ:خوب کردی عزیزم مرسی


مسعود
ساعت15:03---7 دی 1392
خدا هدایتشون کن


پاسخ:آمـــــــــــــــین


هانیه
ساعت17:28---4 دی 1392


شما ک اینجوری گفتید من تحملشو نداشتم سرچ کنم
پاسخ:همون بهتر عزیزم نمیخاد سرچ کنی من حالم بد شد


امیروبانو88
ساعت8:01---3 دی 1392
از یه چیز خوشحال میشیم که با این همه تبلیغ مردم راه خودشون رو پیدا کردند و ادامه میدند
پاسخ:اره واقعا خداروشکر


محیا
ساعت19:32---2 دی 1392
خدا لعنتشون کنه...
اربعین امام حسین (ع) تسلیت


صدیقه
ساعت19:52---1 دی 1392
خیلی عوضین...خدا به خاک سیاه بنشونتشون..........

هر چی بهشون بگی بازم خیلی کمه

واقعا براشون متاسفم
اره بخدا دلم کلی سوخت پاسخ:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج