شماره ناشناس×خطر×
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



دیدم یه شماره غریب اس ام اس داده!

" سلام خوشگلـــه ، با من دوست میشی ؟ "

با خودم گفتم حتما باز حامد داره با یه شماره غریب امتحانم می کنه

بی خیال هم که نمیشه!

زدم:

" نه .. لطفا مزاحم نشید ، من دوست پسر دارم .. رابطمم باهاش خیلی خوبه "

زد :

" جدا ؟؟ چه دختر با معرفتی ! کاشکی با من دوست میشد این دختر ،

اسمش چیه حالا این پسرخوشبخت؟ "

زدم:

حامد و گفتم دیگه هم اس ام اس ندید لدفن.

زد :

...

" حالا خیلی هم جـَو فردین بازی و معرفت نگیرتت بابا !

پدرتــم ، این شماره ی همکارمه ، خواستم بگم من گوشیم خاموش شده,

ماشینم دست مامانته گفتم بیایی دنبالم.

من کافه ی بغل ادارم ،

راجع به حامد هم اومدم خونه مفصل به خدمتت می رسم...

بروبچ؟؟؟این من نیستماااااااااااا....والا کپی کردم!



نظرات شما عزیزان:

محمود
ساعت10:00---20 اسفند 1391
سلام خوبي چه خبر چكار ميكني چرا ديگه سر نميزني راستي آبجي وبت خيلي قشنگ شده.@}; -

mohammad
ساعت0:15---29 بهمن 1391
سلام گلی خانوم.اگه یه زمانی راه گم کردین به کلبه ی درویشی ماهم سربزنین,بیاین خیلی(چوخ)ممنون میشم...

سالی
ساعت20:19---26 بهمن 1391
قفونت بلم میسی عجیج دلم
بوسی بوسی


ارمین
ساعت20:15---26 بهمن 1391
اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی ، اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی ، اگه ستاره بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی . روز ولنتاین مبارک مبارک . . .
پاسخ:ممنون داداش گلم


☁.¸¸.•☂مریم☁
ساعت22:13---22 بهمن 1391


مــــــــטּ ذره ذره ذراتــــــ جهاטּ را

جــــــــایگزیــــن کســــے کرבه ام

کــــﮧ هیچ چیـــــز جایش را نمیگیـــــرב!

آخــَـــــــر او ...!

خُـــבاـے عاشقـــــے هاـے مـَــــטּ استــــــــ!

مــَگر کســـــے مــــے توانـــב جاـے خـבا را بگیـــــرב؟!



هـــــرگــــــز


سالی
ساعت4:23---19 بهمن 1391
آخ آخ کارت زاره پ
من واست ب درگاه حق دعا میکنم


پرنسس
ساعت14:13---16 بهمن 1391
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ


شـيـ♥احسان♥ـطون
ساعت15:53---14 بهمن 1391
بلا

בפֿــتر بــבاפֿـــلاق
ساعت12:00---14 بهمن 1391
وای خیلی خندیدم
باباتم مثل خودت جوکه


בפֿــتر بــבاפֿـــلاق
ساعت11:59---14 بهمن 1391

حـسْ פֿــوب בاشـتَـن . . .


حـال פֿـْـوب בاشـتـَن . . .


روز פֿــْوب בاشـَتـن



نـِعـمـتـیـسْـت کـِـﮧ رفـتـنـتْ بــﮧ مـَن هـבیــﮧ کَـرב !



بـﮧ هـَمـیـن سـْادگــﮯْ . . . :


KiMiYa
ساعت14:01---13 بهمن 1391
ااووووووووووووووووه ماي گااااااااد

يني گااااااااااااااف در اين حد...



مرجان
ساعت11:24---11 بهمن 1391
ای به خشکی شانس
ولی خعلی باحال بود.عاشق اینجور باباهام


amin
ساعت9:50---11 بهمن 1391
راه من ..











نگاه توست ....











پلک نزن !











بی راهه می روم ........


رامین
ساعت22:51---10 بهمن 1391
سلام محدثه جان. چشم آپم
پاسخ:ممنون داداش لطف کردی.


♥...گل پسر...♥
ساعت21:22---10 بهمن 1391
خیلیــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــ شیـــــــــــــــــــطونی!
خیلی حال کردم


فاطمه
ساعت20:43---10 بهمن 1391
بابا ها ام جدیدا شیطون شدناااا

سلام آجی جونم
عید تو هم مبارک گلم
پستتم مثل خودت باحال بود جیگر


☁.¸¸.•☂مریم☁
ساعت17:41---10 بهمن 1391
خدایا ... آدم های دنیای من ... تنها فعل هایی را صرف می کنند که به صرفشان باشد آدم های دنیای من ... زنبور ها را مجبور می کنند که از گل های سمی عسل بیاورند! اینجا گنجشک ها به نشستن روی سیم های خاردار عادت کرده اند از شاخه درخت می ترسند! ... خدایا آغوشت را باز کن می دانم بغض تو هم شکسته دلم می خواهد سر بر شانه ات گذارم ...

ghazali khanum
ساعت16:46---10 بهمن 1391
گلم بیا ببین پست اولمو میتونی بخونی یا باز نیست!

ghazali khanum
ساعت16:17---10 بهمن 1391
از دست تو آجی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج