وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً




من خيلي خوشحال بودم !

من و نامزدم قرار ازدواجمون رو گذاشته بوديم  والدينم خيلي کمکم کردند...

دوستانم خيلي تشويقم کردند و نامزدم هم دختر فوق العاده اي بود

فقط يه چيز من رو يه کم نگران مي کرد و اون هم خواهر نامزدم بود…!

اون دختر باحال ، زيبا و جذابي بود که گاهي اوقات بي پروا با من شوخي هاي

ناجوري مي کرد و باعث مي شد که من احساس راحتي نداشته باشم..

يه روز خواهر نامزدم با من تماس گرفت

و از من خواست که برم خونه شون براي انتخاب مدعوين عروسي!

سوار ماشينم شدم و وقتي رفتم اونجا اون تنها بود...

و بلافاصله رک و راست به من گفت:اگه همين الان ۵۰۰ دلار به من بدي

بعدش حاضرم با تو ……………..!

من شوکه شده بودم و نمي تونستم حرف بزنم

اون گفت: من ميرم توي اتاق خواب و اگه تو مايل به اين کار هستي بيا پيشم

وقتي که داشت از پله ها بالا مي رفت من بهش خيره شده بودم و بعد از رفتنش چند دقيقه

ايستادم و بعد به طرف در ساختمون برگشتم و از خونه خارج شدم…!

يهو با چهره نامزدم و چشمهاي اشک آلود پدر نامزدم مواجه شدم!!!

پدر نامزدم من رو در آغوش گرفت و گفت: تو از امتحان ما موفق بيرون اومدي…!

ما خيلي خوشحاليم که چنين دامادي داريم وهيچکس بهتر از تو نمي تونستيم براي دخترمون

پيدا کنيم به خانواده ما خوش اومدي !!!

نتيجه اخلاقي: هميشه کيف پولتون رو توي داشبورد ماشينتون بذاريد !!!

 

یعنی ادم واقعا نمیدونه به اینا چی بگه....اخه مرد!!!اینقدر روبااااااه!


نظرات شما عزیزان:

☁.¸¸.•☂مریم☁
ساعت17:43---10 بهمن 1391
در آغـوشش عـطرش را بـو نـکش ! بـوی تنـش را بـه خـاطر بسپــار ، عـطرش در جایــی تـکرار خواهـد شـد ، ولــی بـوی تنـش تـکرار نـخواهد شـد .. .

shadlin
ساعت15:19---9 بهمن 1391
salam mer30 keh miay vebam
vebet very goOOoOOoOoOoOoOOOoooooOOoOoOoodeh
like
rasti to ham bf onjoori mikhay???/


sadegh
ساعت16:30---8 بهمن 1391
دیدی چینی اصل قلب خویش
سپردم به دستهای خواهشت
دیدی بی حواس!
پایت به سنگ خورد،افتاد بر زمین...شکست
دیدی چه بی صدا دلم شکست!
دیدی حدیث عشق و جنونت فسانه بود
دیدی عاشقانه هایت فقط یک ترانه بود
دیدی عشق پاک من برایت بهانه بود
و کلام نگاهم برایت چه بیگانه بود
دیدی کوهکن!
دیدی به جای کوه غم ،تیشه ات قلب من نشانه گرفت
دیدی قایق عشقم ز دریای محبت کناره گرفت
کبوتر دلم هوای آشیانه گرفت
آسمان غم ابر ناله گرفت
دیدی ...
عشقت حباب بود و در هوا شکست
دیدی دلم شکست


تنهای شیطون
ساعت11:37---8 بهمن 1391
خیلی جالب بید خیلی باحال بید عسیس دلم
پیش منم بیا جیگرم


☁.¸¸.•☂مریم☁
ساعت16:48---6 بهمن 1391
آجی جونم منم یه داستان باحال گذاشتم سر بزن بخون

☁.¸¸.•☂مریم☁
ساعت16:47---6 بهمن 1391
x: وقتی یه آدم میگه هیچ کس منو

دوست نداره منظورش از هیچ کس یک نفر بیشتر نیست


sadegh
ساعت15:25---6 بهمن 1391

خدایــــــــــــــا ؛
کسی را که قسمت کس دیگریست،
سر راهمان قرار نده
تــا شبهای دلتگنیــش بــرای مــا باشد
و روزهــای خوشش بــرای دیگری


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت13:32---6 بهمن 1391
سلام آجى شيطووووون...
ولوله اى واقعأ. اينجوريشو نديده بودم...
داستان هات هم مثل خودت بامزه ست آفرين.


Ghazal
ساعت12:15---6 بهمن 1391
- کسی را برای دوستی انتخاب کن که قلب بزرگی داشته باشه.تا مجبور نشی برای اینکه در قلبش جابگیریخودت را کوچک کنی.هفته دوستیـ مبارکـ

رامین
ساعت12:01---6 بهمن 1391
دیگه قرار نشد آخر داستانو عوضش کنیا
هنوز هم آدمایی هستند که تعدادشونم اتفاقا زیاده که به خاطر عشق پاکشون از هوس های آلوده دوری میکنند. حال چه امتحان باشه چه واقعیت};-


♥...گل پسر...♥
ساعت11:31---6 بهمن 1391
خاک به سرش....
من اگه جای اون بودم 500 دلار هم می گرفتم که فقط باهاش حرف بزنم....والا
خخخخخخخ


داداش سعید
ساعت10:04---6 بهمن 1391
اَه اَه اَه چه لوس
مث خودت لوس بود
.
.
.
.
ولی قشنگ


KiMiYa
ساعت0:42---6 بهمن 1391
دوس داشتن ساده است و باور کردنش سخت





تو ساده باور کن که سخت دوست دارم.

++++++++++++++++++++++++++

ممنونم سرزدي....

بابا من كه نزديك بوود

پاي فحش رو بكشم وسط....

عجبااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااا..

آدمو به چه كارايي وا ميدارن!!!!!!!!!!!!!!!!!


בפֿــتر بــבاפֿـــلاق
ساعت0:23---6 بهمن 1391
دیــگــــــــــــر تمــــــــــــام شــــــــــــد



آرزو هایــــــــــــم را گذاشتــــــــــــم در کــــــــــــوزه



با آبــــــــــــش قــــــــــــرص هــــــــــــای اعصابــــــــــــم را میــــــــــــخورم....!!!
پاسخ:اره اجی خوشکل بود ولی چیشارو دردمیاره فداتشم.


شـيـ♥احسان♥ـطون
ساعت19:50---5 بهمن 1391
ما روباهیم آره؟؟؟؟؟



نمیدونی به ما چی بگی نه؟؟؟



یه حالی ازت بگیرم من بچه دانشجو...



حالا روباه شدم آره؟؟
پاسخ:نه بابا تو که تاج سری....کلا بلدی خودتو لوس کنی فقط هااااااااا....ههههه داداشوی گلمی


شـيـ♥احسان♥ـطون
ساعت19:48---5 بهمن 1391
وای محدثه پکیدم از خنده



محمدامیر
ساعت19:46---5 بهمن 1391
سلام

توچه مشوق خوبی هستی

وبلاگت که آهنگ نداره آجی پاسخ:چی بگم خب!!!!حتما واسه شما باز نمیشه داداش...


بنده خاکی
ساعت19:44---5 بهمن 1391
مـــات شــدم از رفـتنت

هیچ میز شطرنجی هم در میان نبود

ایـن وســط ، فــقـط یـک دل بـــود

کـه دیگــر نـیست ...


پاسخ:زیبابود گلم...


مهسا
ساعت16:04---5 بهمن 1391
عزیزم تو وب جدیدم لینکت کردم منو لینک کن

مهسا
ساعت15:57---5 بهمن 1391
سلام عزیزم اره دیگه لوکس بلاگ بجه بازیه به درد من و سن من نمیخوره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج