وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



 ایرج میرزا.شعر مورد دار.دختری در باد
 
"ایرج میرزا"


در خـــاطـــرت مانده، آن شب که تو را کردم

در گوشه این خــــانه، از خواب شبـــت بیدار؟

گفتم که بخـــور این را، ســرخ است و پر از آب است

این سیب خودم چیـــدم، از آن طــــــرف دیــوار

خوردی و خوشت آمد، خنده به لبت آمد

گفتی که بکـــن حالا، تعـــریف از آین دیـدار

یادش همی خوش بــــــاد، میدادی ومیکـــردم

تو درس محبـت را، من گوش به این اقــرار

من عاشق و تو عاشق، گفتم که بده

دادی و آنگاه فشردم،من دسته رو را ای یار

شب بود نفهمیدی، در پشتـــه تو بنشستـــم

تا صبح تو را کردم، هــر لحظه دعـا بسیـــار

یه لحظه نفهمیدم، آب آمد و رویت ریخت

فنجان چپه شد یک دم،از دست منه بیمار

انگشــت خود آوردم، کردم همگــی سیخش

تا بهر تو بر چینم، یک شاخه گل تبدار

در دست تو نسپرده، تو داد زدی ای وای

گفتی که بکش بیرون، از ناخن من این خار

چون پرده به بالا رفت، تو داد زدی در دم

بیرون همه روشن هست، از نور چراغ انگار

گفتم که برو آنور، برگرد و بکش پایین

از پنجره آن پرده، کین نور دهد آزاد

آن شب شب خوبی بود، هی کردم و هی دادی

من گریه برای تو، تو عشق به این دلدار

من نوشت: من هیچ مسئولیتی در قبال این شعر ندارم!
ایرج میرزا منحرف 



نظرات شما عزیزان:

سجاد
ساعت17:33---23 اسفند 1394
خیییللیییییییییییییییی مسخرهههه بود
هههههههههههههههههههههههههههه :):):):):):):):):)


محمد
ساعت22:07---23 آذر 1394
بابا شما منحرفین بد بخت حرفی بدی نزده کافیه بعضی مصراع هارو با قبلیش ربط بدین
مثال:
یادش همی خوش بــــــاد، میدادی ومیکـــردم
تو درس محبـت را، من گوش به این اقــرار

می شود:

تو درس محبت میدادی و من به این اقرار گوش میکردم
پاسخ:مستحظر هستیم برادر عزیز...:)


مهدی
ساعت0:55---3 شهريور 1394
درست میگید...
عیب از ایرج خان میرزا است...
پاسخ:ههههه


از نسل آفتاب - اشنا تر از دوست
ساعت1:20---11 مهر 1393

عشق یعنی رفتن از شهر بهار

با دو چشم تر ، به سوی روزگار

عشق یعنی بی رفایی های یار

عشق یعنی سال ها در انتظار


پاسخ:عشق یعنی بدبختی واخر هیچ !! والا


✖Oηly GiRl OOF✖
ساعت0:10---8 مهر 1393
حالا مے فهمم وقتے مے گویند :

"سردم شده و از درون مےسوزم" یعنے چه !




پاسخ:هااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!


hesabdar
ساعت15:30---2 مهر 1393
سلام چطوری ؟خوبی؟کم پیدایی؟طبق معمول عالی
اما حواست به درسو مشقت باشه ها نت فایده نداره
اومدی به منم سر بزن
موفق باشی
بقول استادمون شاد باشی
پاسخ:سلام فدات عزیزم شرمنده خوابگاه بودم دم استاد عزیزتونم گرم نفس


saeedsingle
ساعت11:53---22 شهريور 1393
خییییییییییلی خوشکل بوووووووووووود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج