سلام...
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



سلام...

بازدید : 1495

 

 

سلام...........

من اومدم................     

 

بزودی آپ میکنم................

 

دوستون دارم

 

 

 

با توام کهنه رفیق یاد ایام قشنگی که گذشت...

 

کنج قلبم گرم است... 

 

 

در همه حال بیادت هستم

 

آرزویم اینست،تن تو سالم و روحت شاداب

 

دل یکدانه تو سبزو بهاری،

 

روزگارت خوش باد.

 



نظرات شما عزیزان:

احمد
ساعت11:19---29 خرداد 1392
نهههههههههه

من شیرینی میخوام گفته باشم ههههه


♣ ™Ehs@n ♣
ساعت23:13---28 خرداد 1392


احمد
ساعت20:33---28 خرداد 1392
سلام

خوش اومدی



شیرینی نمیدی؟ پاسخ:من خودم شیرینی ام ............ نیستم؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج