فعلا میسپارمتون به خدا
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



 

بیقرار توام و در دل تنگم گله هاست

 

آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

 

مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب

 

در دلم هستی و بین منو تو فاصله هاست!

 

سلام به دوستای عزیزم دارم میرم دانشگاه یعنی یه شهر دیگه. معلوم نیس کی برگردم

 

شاید تو راه اتفاقی باعث مرگم شد حلال کنید...

 

مواظب خوبی هاتون باشین...فدا

 



نظرات شما عزیزان:

مهلاجوون
ساعت11:59---10 آبان 1392
خمیازه چیست؟!

حرکت نمایشی اصفهانی ها، برای بیرون کردن مهمان از خانه!

بهم سربزن
پاسخ:هههههههه جالب بود باشه حتما


nazir
ساعت9:10---10 آبان 1392
upm....

khoshhal misham sar bezani...

fealan...zat ziad
پاسخ:اومدددددددددددم


مریم
ساعت12:45---29 مهر 1392
شبک ویترین مغازه ها
جنس هایی هست که خیلی گرونن
یه چیزایی هم میشه پیدا کرد که ارزونه
اما گاهی یه گوشه ای، یه چیزی میذارن، که شاید کهنه باشه ، شایدم معمولی
اما روش نوشته " فروشی نیست "
آدم باید ازون جنس باشه
.
.
.


nazir
ساعت12:27---25 مهر 1392
سلام....

بیا بهم بسر سه تا آپ درس کردم...

منتظرررررررررررررما××

فعلا...زت زیاد


میثم
ساعت11:38---23 مهر 1392
سم خوبی.کم پیدایی خوبی خدا روشکر.کجایی ؟ چکاره ای؟اصلا میشناسی؟
پاسخ:سلام دانشگاهم.....یه شهر دیگه اومدم مرخصی....اره مگه میشه داش میثم رو نشناسم


anahita
ساعت17:36---22 مهر 1392
سلا بچه ها



من اووووووووووووومدم







اما بازم مثه قبلا غمگین مینویسم







اینم بگم:







به علت خرخون بودن







کم بهتون سر میزنم











ناراحت نشید



solaleh20
ساعت23:15---18 مهر 1392
سلام

به سلامتی محدثه جان

موفق باشی.

راستی دلم برات تنگ میشه!!!
پاسخ:سلام عزیزدلم منم دلم واستون تنگولیده والا!فدات


sherlock
ساعت10:56---11 مهر 1392
ishalaa tu darsaaat movafaq bashi
پاسخ:مرسی دادا فدا


ashkan
ساعت21:58---5 مهر 1392
سلام گلناز شناختی؟
پاسخ:کیو شناختم دادا؟؟؟؟


زی زی
ساعت16:27---5 مهر 1392

.......♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥########## آپم بدو بیا ###########♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
...................................♥
.................................♥
..............................♥
............................♥
.........................♥
......................♥
..................♥
.............♥
.........♥
......♥
....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥
..............♥
...................♥
..........................♥
...............................♥
.................................♥
.................................♥
..............................♥
.........................♥
..................♥
.............♥
.....♥
..:
بدو بیا تو وبم!


یاسی
ساعت21:31---3 مهر 1392
انسان ، حرفیست
زده می شود،خوانده می شود
ترانه می شود ، به یاد می ماند …
گاهی ناله ایست،تنها خاک خوب می فهمدش ….
محدثه اجولی دلم برات میتنگه ها


نامی
ساعت13:36---3 مهر 1392
koja miri
پاسخ:سر درس و مشق


atefeh
ساعت15:33---31 شهريور 1392
عزیزم این حرفا چیه؟
ایشالا به سلامتی میری و برمیگردی
خانوم مهندس


mehdi
ساعت1:32---29 شهريور 1392
slm webe ghashangi dari age dos dashti be webe manam sar bezan

sona
ساعت23:02---28 شهريور 1392
به سلامتی بری و برگردی چه رشته ای قبول شدی؟؟؟
پاسخ:ترم2کامپیوتر هستم خواهر


شقایق
ساعت19:05---28 شهريور 1392

خدا به همراهت اجی خوبم.زودی بیا منتظرتیم.بوس بوس


مسعود
ساعت18:01---28 شهريور 1392
باسلام

چرا کم پیدایییییییییی ابجی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قبولی دانشگاه مبارک باش

ب منم ی سر بزن

منتظرت هستم

من اپم

لینک وب منم ک درست نکردی

حسابی سرت شلوغه ها


پاسخ:من ترم دوئم داداش گلم


داداشی
ساعت12:52---28 شهريور 1392
مهندس برو به سلامت

lady
ساعت20:24---27 شهريور 1392
خدا نکنه برات اتفاقی بیوفته اجی ایشالله به سلامت بری به سلامتم برگردی

raha
ساعت16:17---26 شهريور 1392
تعلق که نداشته باشی


به جایی … به کسی … به چیزی …


تمام شدنت راحت تر


از آنی میشود که گمان می بُردی !


پریا
ساعت22:34---25 شهريور 1392


rosha
ساعت18:31---25 شهريور 1392
ای پسر فاطمه، نور هدی

سبزترین باغ بهار خدا

با تو دل از غصه رها می شود

پاکتر از آینه ها می شود

ای گل گلزار خدا، یا رضا

آینه ی قبله نما یا رضا
عیدتون مبارک


یاسی
ساعت16:23---25 شهريور 1392

نمی دانم دوستش دارم یا نه؟!
با هم قدم
میزنیم
با هم میخوابیـم
دلم که میگیرد، آغوشش را بـــاز می کنـــــد
و بر
گونه هایم بوسه میزند
اما نمی دانم دوستش دارم یا نه؟!
“تنهاییـــــم را” . .
.
::
::
نه اینکه زانو زده باشم …
نه !!!
فقط تنهایی سنگین
است…


ܓܨدُختَـر غـــــــــم ܓܨ (◕‿-)
ساعت3:22---24 شهريور 1392
سلام اجی قشنگم بروبسلامت مواظب خودت باااااااااااااااااااششش
پاسخ:فدات جیگر


هاد______________ی
ساعت22:14---23 شهريور 1392
دیگر از این شهر
میخواهم سفر کنم
چمدانم را بسته ام
اگر خدا بخواهد امروز میروم
نشسته ام منتظر قطار
اما نه در ایستگاه
روی ریل قطار…
ابچی منتظرتهستیم هااااا


یاسی
ساعت18:04---23 شهريور 1392
ﻫــی ﺭﻓـﯿـﻖ

ﻣـﯿـﺪﺍﻧـی ﺍﺯ کــﺠـﺎی ﺯﻧـــﺪﮔــی ﺑﯿﺸـﺘـﺮ ﺧـﺴﺘـﻪ ﺍﻡ ؟!

ﺁﻧﺠـﺎﯾـی کـﻪ ﻭﺳـﻂ ﺧـﻨـﺪﻩ ﻫـﺎﯾـﻢ ﺑـﻐــﺾ ﻣﯽ کنــــم ...

آجو دلم برات تنگ میشه قربونت برم مواظب خودت باش


مینا
ساعت17:52---23 شهريور 1392
محدثه گلی من نیاز به یه نویسنده دارم ، قبول می کنی ؟
پاسخ:قربونت بشم شرمنده من که دیگه دانشجو شدم نت زوری گیر میاد


مرد همیشه آبی
ساعت13:43---23 شهريور 1392
ای بابا تو هم که همش میگی نمیام دیگه !!!!! امیدوارم موفق باشی
پاسخ:تقصیر دانشگاهه که شروع شده برادر من بمن چ!


شیدا
ساعت9:50---23 شهريور 1392
ایشالله ب سلامت بری و برگردی آبجی جووونمـ




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج